Mår du dåligt av träning?
Jag tror inte att jag är som andra när det kommer till träning. Jag lyckas aldrig komma fram till det stadium när min kropp belönas med endorfiner av träning utan jag blir bara trött och mår t.o.m. fysiskt illa av konditionsträning, en känsla som sitter i flera timmar efteråt.
Jag har upprepade gånger under mitt liv gjort försök att börja konditionsträna men det har varje gång havererat eftersom jag aldrig "får något tillbaka" av träningen. Jag har gjort som jag har blivit rådd av vana träningsmänniskor, jag har testat löpning, powerwalk, stavgång etc. men alltid med samma nedslående resultat.
Jag har ändå ingen usel grundkondition. Ofta när man är i grupp och är ute och rör på sig så har jag aldrig några problem med att hänga med i andras tempo medan det kan finnas andra i gruppen som har problem och stönar och stånkar och kommer efter.
Men det verkar som att det är nåt fel på mitt belöningssystem eftersom jag aldrig uppnår den där känslan som så många talar om, att man längtar efter att få ut och springa och att de blir beroende av sin träning.
Är det fler som är som jag? (Kanske är detta fel forum, alla som är intresserade av det hör forumet mår väl antagligen bra av träning... *L*)