Hjälp mig
Hej, jag har en liten fundering.. Egentligen är det en lång historia men ska försöka korta ner den lite. Jag har fått kämpa för att få mina föräldrars uppmärksamhet ända sen jag kan minnas och har fortfarande inte fått den uppmärksamhet jag velat ha. Jag mår jätte dåligt av det och blir jätte ledsen så fort jag pratar om det men har som försökt att ge upp hoppet om att få något som de inte verkar kunna/vilja ge mig. Jag har aldrig känt mig tillräcklig och det känns som de tycker mina syskon (2 syrror) är så mycket bättre än mig, jag känner mig som de svarta fåret i familjen och jag har även en stark social fobi som jag inte heller tagit tag i, skulle verkligen behöva hjälp med den. Det är jätte jobbigt för mig. Men problemet här är att jag är så svartsjuk när det gäller min partner. Jag tror inte att han skulle vara otrogen emot mig, inte fysiskt iallafall. Men jag oroar mig varje dag för att han ska onanera och tänka på andra. Jag känner mig så ful och oattraktiv. Innan hade vi sex ofta men nu när jag är gravid blir det lite mindre för att jag får ont efter sexet. Vi har varit tillsammans i 1,5 år ungefär. För ett x antal månader sen så hittade jag en massa länkar på datorn som bevisade att han hade sökt på flera olika porr sidor. Han ljög och sa att de var något virus, efter många om och men så sa han att han hade sökt på det men det var inte för sitt nöje utan han hjälpte någon kompis med något (har svårt att tro det men jag accepterade det.) varje dag känner jag en osäkerhet, en ilska emot honom (speciellt på morgonen) att han kanske surfat porr och onanerat. Jag hatar mig själv för detta och det dödar mig inuti, det är verkligen inte lätt eller bra för mig eller bebisen i magen. Hjälp mig.. Vad kan jag göra?