Hur hantera kille som kör spel?
Jag är intresserad av en kille som länge velat dejta mig. Jag har inte varit intresserad innan, men nu har saker ändrats och jag har visat att jag är mer villig att träffas och har även föreslagit att vi skulle hitta på något en dag. Killen däremot skämtar om att det hela måste gå sakta, att han måste få jobba på det och vinna mig i slutändan. Visst, han säger det som ett skämt, men samtidigt så känns det som att det ligger något i det eftersom han inte bjuder ut mig. Men ändå tar han kontakt ofta, det är alltid han som börjar skicka sms och är flörtig. Nu vet jag inte alls hur jag ska hantera honom! Ska jag spela med och leka svår, ignorera honom (vilket jag ju gjorde hela tiden innan när jag INTE var intresserad, borde inte det räckt??) eller är det bara att inse att man aldrig kan vinna med en sån kille? Jag känner mig så himla frustrerad!
Det känns som att han ger mig lite, lite i taget och sen kapar snabbt för att jag ska vilja ha mer. Han visar intresse, men är nonchalant på samma gång. Förstår mig inte alls på honom, men jag vill ju lära känna honom...