Tjejer vad har ni för huvudmått?
Vad har ni för mått i cm i huvudomkrets. Trivs ni i det eller skulle ni vilja ha större eller mindre . ? Vad tycker ni är stort samt litet huvud ?
Vad har ni för mått i cm i huvudomkrets. Trivs ni i det eller skulle ni vilja ha större eller mindre . ? Vad tycker ni är stort samt litet huvud ?
Jag har 57,5 cm. Skulle jag gissa så är det kanske strax över medel men har kass koll..
Jag har 57 cm i omkrets och upplever det som stort. Det ser alltid konstigt ut på bilder om jag står intill andra tjejer, mitt huvud är dubbelt så stort som de andras. Jag har dock ingen aning om vad andra brukar ha för omkrets.
Jag har 58.5 och det uppfattar jag som stort för en tjej iaf . Jag hade gärna haft 56 .
56,5 har jag för mig från ridhjälmarna.
tror det är medel.
Yes tror oxå 56 är medel . Därför jag skulle velat ha det .
Glömde svara på frågan om jag trivs i det : ja det är inget jag tänker på, enda minus är att det är svårt att hitta hattar som sitter fint på loppis :)
Har 53,5 ser urlöjlig ut i de flesta hattar och mössor i normalstorlek och för att inte tala om solglasögon!
Trivs jättebra i mitt lilla huvud
53. Delar hattar och solglasögon med barnen. Liiite större huvud vill jag ha, tack.