• Theosmatte

    Någon kring Lund?

    Som rubriken lyser, finns här någon i/runt Lund som får bebisar i höst?

  • Svar på tråden Någon kring Lund?
  • magnoliaa

    Hej! Hittade denna tråden, väntar en liten bebis i november och bor i Lund! Kanske finns fler om vi puffar tråden lite? :)

  • EmmaLund

    Hej Gaddis!
    Den 12 är det dags här, andra barnet. Känns ganska lugnt och bra för det mesta, men i natt hade jag sammandragningar och vaknade hela tiden. Börjar helt klart bli lite otålig! Bor i västra Lund!

  • Gaddis

    Vi kanske kan hålla varandra uppdaterade här om hur det går? Och vem vet, kanske vi träffas på KK? Jag hoppas att de har plats här i Lund när man ska dit, förra gången blev jag skickad till Helsingborg. Hann precis in på förlossningen innan bebisen tittade ut...Tungan ute

  • EmmaLund

    Hej igen!

    Vår bebis bestämde sig för att komma en vecka tidigt, och föddes redan natten mellan måndag och tisdag! Vi fick plats i Lund utan problem och allt gick väldigt snabbt och bra! Vi stannade en natt på patienthotellet men åkte sedan hem till vår 2-åring. Skönt! Tyvärr är 2-åringen nu jätteförkyld och kan inte gå till dagis så vi är ganska trötta, men bara inte bebis blir sjuk så ska det väl gå vägen!

    Några nyheter från er andra? 

Svar på tråden Någon kring Lund?