Min man bryr sig aldrig
Hej! Jag har en man som verkar sakna emapi, han är helt och hållet uppe i sig själv och bryr sig inte om andra. Måste bara fråga er om detta är ett normalt beteende. Jag har haft ont i höften i några dagar med igår var det som värst, jag hade ont fast jag tagit 3 st voltaren, och kände att jag inte ville vara själv, jag kunde inte gå, så jag kunde inte fixa mat eller gå på toa, jag var i behov av hjälp till Akuten men jag har sjukhusskräck så jag ville inte ringa efter ambulas. Nåja jag ringer min man när han slutat jobba och säger som det är, och hur jag mår. Han brukar repa på Tisdagar så jag tänkte att han kunde hoppa det (fast jag var 99% säker på att han inte skulle göra det) hur som haver så säger han bara i telefonen, jag skyndar mig på med repet, så går han och repar och kommer hem runt 22.00. Under hela den tiden går det inte att nå honom då han repar under jord så jag kunde inte heller få tag på honom, han besvärar sig inte ens att gå upp och ringa mig och kolla läget. Vad skulle er man eller kvinna göra i en sådan situation?