Vart kan man skaffa en Strippstång?
Bor i stockholms området vet någon om vart i detta land lr på internet man kan köpa en strippstång!
Bor i stockholms området vet någon om vart i detta land lr på internet man kan köpa en strippstång!
Heminredning på G eller?
Kolla www.lilmynx.com
Det är väl i princip bara att skaffa ett rör i rätt längd. Ett maströr som används för att montera TV-antenner på kanske kan fungera, om man inte har för höga krav..?
skämtar du eller?
Var den frågan menad till mig..?
Nej, jag skämtade inte..
Det är ju inte själva röret "åskådaren" skall iakkta eller?
Nej...menade TS märkliga fråga.....
Kolla här! Tyvärr verkar det ganska dyrt... Men kan nog vara värt det! Både som träningsform och för andra aktiviteter *ler* Blev lite sugen på att skaffa en själv... Såg du Opera avsnittet??
www.svenskstripp.com/strippshoppen.htm
www12.fsdata.se/~gelas/Strippkurser/strippkurser.html
Är väl ingen dum fråga jag undrar detsamma själv.
Dessutom är det "inne" nu att använda strippövningar med stång som träningsmetod.
Sheila kelly var och pratade om det på Oprah.
Nej jag skämtar inte menar fullaste allvar å ifall man inte skulle få tag på en så får man väl gå ut å kapa en lyktstolpe.. :)
Nej jag såg inte Oprah avsnittet, men har tänkt på det långt innan å det är rätt så vanligt i USA å England å säkert i andra länder.
Tycker att det låter skoj! ...ett sätt såsom många andra att krydda till samlivet
TS: Hoppas att du hittar något bra. Skriv gärna i denna tråd igen efter installationen har gjorts....