ComHem - 150 kronor "automatisk öppningsavgift?
Är det någon som vet vad det innebär när det bara står på fakturan att man skall betala 150 kronor för "automatisk öppningsavgift"? Vadå för öppningsavgift? Jag har inte öppnat något.
Jag har sedan knappt ett år tillbaks (början av juli -11) haft ett erbjudande hos ComHem så jag fått åtta kanaler, bredband och telefoni för 149 kronor plus samtalskostnader. När jag ringde för att avbryta detta i början av april så sade kvinnan jag pratade med att jag var tvungen att betala fullt pris för juli eftersom jag ringt två dagar för sent för att säga upp mitt abonnemang hos dem. Kan det vara därför jag nu måste betala en öppningsavgift? För att "öppna" det nya abonnemanget eller vad man skall kalla det som alltså kommer vara i en månad? Idioti i så fall, om man skall betala 150 kronor och sedan dessutom betala 399+199+något mer för telefonin i juli. :(
Kan det vara något annat de menar? Kan de ha gjort fel? Har googlat på automatisk öppningsavgift och även sökt på deras sida, men inte hittat någon information.