• miism

Tips på mysig restaurang vid havet i Skåne ?

Jag och min man firar bröllopsdag i helgen och tänkte gå ut och äta. Men har totalt slut på idéer, vi hade velat äta någonstans nära havet Men längre än så räcker inte våra idéer. Någon som har något förslag ?

• Svar på tråden Tips på mysig restaurang vid havet i Skåne ?
  • sallybuse

De beror ju mycket på var ni bor i Skåne.  Finns ju annars ett par st som jag kan rekommendera. Råå Värdshus, Tylesand i Båstad. Har jag för mig de heter.Annars kan ni ju ta båten över till Ven.  Grattis på er bröllopsdag.

• miism

Vi bor mitt i Skåne så har okej köravstånd till hela östkusten och upp till Helsingborg på västkusten. Ven funderade vi på men vädret ser inte jättekul ut i helgen tyvärr.

• sallybuse

Nej vädret är ju inte så kul precis.Men ni kan kanske ta båten över till Danmark där finns ju också ¨många fina stället att äta på.Och sen så har dom ju god öl.   Eller så ha en mysig kväll hemma och gör någon god middag och ett got vin till.

• hundpuss

Ystad Saltsjöbad eller Sandskogens Värdshus också i Ystad. Alternativt Vendel i Ale Stenar. Kan sitta inne på alla ställena. God mat!

• miism

Tack för alla tips! Det blev till slut Texas Longhorn i Malmö. Riktigt god mat och skön promenad i stan trots blåsten. 

Svar på tråden Tips på mysig restaurang vid havet i Skåne ?