• JohannSexig

    SMS:a "knulla" eller "ligga" till någon av dina tjejkontakter (eller killkontakter om du är tjej)?

    Hejsan.

    Jag undrar om någon testat att sms;a eller maila "knulla?" eller "ligga?" till någon av dina tjej/killkontakter och om svaret landat positivt (dvs det blev ligga!)....  Skulle vilja testa, men vågar inte....än.... 

  • Svar på tråden SMS:a "knulla" eller "ligga" till någon av dina tjejkontakter (eller killkontakter om du är tjej)?
  • Khaleesi

    Men så jäkla osmakligt!


    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Trust me

    Skulle troligen bli positivt men inte bli något. (se tråden om distansförhållanden)


    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (jodå)

    Jodå, det har jag faktiskt gjort. Dock så var jag rätt säker på att det skulle bli ja innan, annars hade jag aldrig gjort det. Är tjej kanske jag ska säga.

  • Anonym (jag kan)

    Jag har en jag kan skicka det till och har vi bara möjlighet/tid så blir det garanterat ligga. Vi skickar snusk-sms nästan alla dagar till varann och det är en del av vårt förspel. Skulle inte skicka sånt till vem som helst.

  • lykantrophona

    Jag har hört om det här, fast då handlar det inte bara om att skicka ordet "knulla" utan en mer välformulerad fråga: "varför har vi inte haft sex än?".

    Nu är jag inte singel, men jag tycker om det här med att chansa och vara ärlig med att vilja ligga. Skulle jag varit singel hade jag nog antagit utmaningen, haha. Och ifall någon bekant till mig frågade, och det vore någon jag kunde tänka mig att ligga med, så visst, varför inte?

    Hm, märks det att jag har hög sexlust och inte behöver vara förälskad för att knulla?

    Men på nätet, när det någon helt okänd som skickar typ "ska vi knulla?" (ofta felstavat också, bleh) så är det ganska avtändande. Jag vill att mina partners ska kunna formulera sig och lägga fram bra anledningar till varför jag ska ligga med just dem.

  • Din för 25 öre

    Om du tvunget ska testa TS, skicka messet en helgkväll så kan du alltid be om ursäkt och förklara bort det som fylle-sms om du får nobben...

  • Anonym (Kvinna 49år)
    JohannSexig skrev 2012-05-31 14:41:47 följande:

    Hejsan.

    Jag undrar om någon testat att sms;a eller maila "knulla?" eller "ligga?" till någon av dina tjej/killkontakter och om svaret landat positivt (dvs det blev ligga!)....  Skulle vilja testa, men vågar inte....än.... 


    Ja faktiskt...dock av misstag till en manlig vän.
    Meddelande skulle gå till min man men klickade fel så var vaken när du skickar iväg ditt meddelande så det inte hamnar hos din faster
  • Anonym (Lite mer klass...)

    Skulle nog önska lite mer klass och stil än ett sms med ett ord, som "ligga?". Jag gillar lite finess...

  • Pussan
    missdi skrev 2017-10-01 14:23:55 följande:

    Brukar om jag är kåt fråga om de är sugna....har aldrig blivit nej....


    Har exakt samma erfarenhet. Ingen har någonsin sagt nej tack när jag har frågat om han vill knulla mig
  • Johan Ason
    natali1633 skrev 2018-02-10 08:15:40 följande:

    någon som vill ligga


    Självklart

    ..det vill väl alla?
  • Arboga
    MYSA skrev 2017-10-01 10:07:32 följande:

    Söker tjejer för sjöa studer Äldre tjejer är oxå väll komen PUSS


    Du vet hur man raggar du! Har du några tips att lära ut?
Svar på tråden SMS:a "knulla" eller "ligga" till någon av dina tjejkontakter (eller killkontakter om du är tjej)?