Vill få tjejen att runka av mig
Jag och tjejen har ett rätt bra sexliv på det stora hela men jag tycker att hon är för tillknäppt. En sak som jag tycker är väldigt frustrerande är att jag skulle vilja att hon runkar av mig och/eller suger av mig. Problemet är att hon inte verkar gilla det. Hon uttrycker det inte, men inlevelsen är ofta noll och det pågår oftast inte någon längre tid. Jag tycker det är synd för jag skulle älska att hon kunde göra något sånt för mig. Jag tvekar själv inte en sekund att göra hennes mer eller mindre udda önskningar. Vi har varit ihop i över 10 år och hon har bara onanerat mig till orgasm en gång. Jag vill ju inte börja hamna i ett wealande och dealande utan tycker det vore bäst att ingen bara sitter och tänker på sig. Min känsla är att hon verkar tycka att det är sånt jag får sköta själv. Senast jag uttryckligen bad om det gjorde hon några tafatta försök och sa sen att det inte gick. Oftast när hon smeker på mig så är det på kvällen och det är mer av smek just och inte så mycket tryck vilket göra att det förvisso är väldigt skönt, men utan möjlighet till utlösning. Dessutom glider man lätt in i sömn efter ett tag.
Jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Det känns som att hur jag än säger det så landar det fel.