• Anonym (Växjö-kille)

Vill få tjejen att runka av mig

Jag och tjejen har ett rätt bra sexliv på det stora hela men jag tycker att hon är för tillknäppt. En sak som jag tycker är väldigt frustrerande är att jag skulle vilja att hon runkar av mig och/eller suger av mig. Problemet är att hon inte verkar gilla det. Hon uttrycker det inte, men inlevelsen är ofta noll och det pågår oftast inte någon längre tid. Jag tycker det är synd för jag skulle älska att hon kunde göra något sånt för mig. Jag tvekar själv inte en sekund att göra hennes mer eller mindre udda önskningar. Vi har varit ihop i över 10 år och hon har bara onanerat mig till orgasm en gång. Jag vill ju inte börja hamna i ett wealande och dealande utan tycker det vore bäst att ingen bara sitter och tänker på sig. Min känsla är att hon verkar tycka att det är sånt jag får sköta själv. Senast jag uttryckligen bad om det gjorde hon några tafatta försök och sa sen att det inte gick. Oftast när hon smeker på mig så är det på kvällen och det är mer av smek just och inte så mycket tryck vilket göra att det förvisso är väldigt skönt, men utan möjlighet till utlösning. Dessutom glider man lätt in i sömn efter ett tag.

Jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Det känns som att hur jag än säger det så landar det fel.

• Svar på tråden Vill få tjejen att runka av mig
  • Anonym

Ta saken i egna händer (!) och visa hur det skall göras nästa gång hon smeker dig lite lätt på kvällen.

• Anonym (tjej)

Jag tycker det verkar lite som prestationsångest från hennes sida. Så har jag med, är rädd för att börja och verkligen försöka och så kan inte killen komma trots att han enkelt kan det när han gör det själv... dessutom tycker jag att det är superhett att se på när han gör det...

Men kanske att du gör det tills du är jättenära och så låter henne ta just i slutet så att du kommer av minsta beröring i princip, så kommer hon se hur coolt det är och vilja göra om det, tror jag. Eller att när hon tar lite på dig så tar du din hand ovanpå hennes och visar hur man ska göra?

• Anonym (Växjö-kille)

Låter som en bra idé att prova. Får se om jag orkar ikväll. Tack för tipset! Glad

• Anonym (Växjö-kille)

Jag försökte ikväll, men hon bytte samtalsämne hela tiden. Jag får prova någon annan gång.

• Anonym
    Anonym (Växjö-kille) skrev 2012-06-04 00:50:26 följande:

Jag försökte ikväll, men hon bytte samtalsämne hela tiden. Jag får prova någon annan gång.

Men då vill hon ju uppenbarligen inte, så lägg ner.
  • Anonym

Ni har varit ihop i tio år och först nu ser du detta som ett problem? Det kanske inte är så allvarligt ändå?

• Anonym (svårt veta hur)

fläta dina fingrar med hennes och låt henne bara följa med i rörelserna du gör så lär hon sig. Så brukar jag lura de jag haft sex med för att lista ut hur dom vill ha det. Oftast fattar dock inte killarna galoppen och då säger man lite lent "vill göra det med dig" och brukar funka awesome. =) Och det borde du ju kunna göra lite diskret när hon smeker dig om kvällen?

• Anonym (Växjö-kille)

Alltså det sjuka är ju att hon vill. Jag vart väckt inatt med en avsugning, men jag tror hon är lite osäker på hur man ska göra. Hon har i princip bara varit med mig. Jag har själv levt i tanken att det inte kan vara så svårt, men det är nog lite feltänkt. Jag försökte göra lite av tipsen ovan. Ta och göra själv och visa och knäppa händerna, men det klickar inte riktigt än. Det kan däremot vara en bit på vägen till en lösning.

• Anonym

Du måste ju ta upp det med henne. Här på FL lär du knappast få svar på varför hon inte gillar det. :)

Svar på tråden Vill få tjejen att runka av mig