• Anonym

Kan man lämna tillbaka?!

Beställt kläder ifrån Gina tricot som damp ner idag. Är inte helt nöjd med storleken i en klänning, skulle vilja byta till en längre. 
    Ska in till stan på lördag, är det möjligt att byta klänningen till en storlek större om jag visar "kvittot" (pappret)? Prislappen är kvar.

Tro ni det går? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-31 18:09
    I rubriken skrev ja fel, menar "byta tillbaka" hihi..

• Svar på tråden Kan man lämna tillbaka?!
  • Oceansoul

Kan inte svara för Gina, men jag gjorde så på lindex då det blev fel strl. till barnen. Ta med och kolla.

• Anonym
    Oceansoul skrev 2012-05-31 18:26:39 följande:
    Kan inte svara för Gina, men jag gjorde så på lindex då det blev fel strl. till barnen. Ta med och kolla.
    Ok, tack så mycket  
    Visade du upp de "kvittot" eller pappret som du fick i påsen då?  
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-31 18:32:18 följande:
    Ok, tack så mycket  
    Visade du upp de "kvittot" eller pappret som du fick i påsen då?  
    Om du har köpt det på nätet är det endast där du kan byta storlek. Inte i affären.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-31 19:18:30 följande:
    Om du har köpt det på nätet är det endast där du kan byta storlek. Inte i affären.
    Det brukar stå i villkoren vad som gäller. Man kan ju allitd försöka, men man får räkna med att man inte får byta i butik om man köpt det på nätet.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-31 19:24:30 följande:
    Det brukar stå i villkoren vad som gäller. Man kan ju allitd försöka, men man får räkna med att man inte får byta i butik om man köpt det på nätet.
    På Gina får man inte byta i butik det man köpt på nätet.
  • Hoppfull84

har du beställt kläder online eller via katalog så har du alltid ångerrätt i 14 dagar. tyvärr kan man bllli tvungen att betala returfrakten

Svar på tråden Kan man lämna tillbaka?!