Förstår inte vad som är fel!?
Hej!
jag har ett problem som jag inte förstår mig på. Den senaste tiden har jag tappat lusten, delvis. När jag är ensam hemma eller vet att jag inte kan ha sex så är jag jätte sugen och vill bara att min sambo ska komma hem och ha sex med mig. Jag kan verkligen längta efter honom. Men så fort vi ska ha sex så tappar jag lusten helt. Jag fattar inte vad som är fel!?
Jag tänder på honom och tycker verkligen om att ha sex med honom. Vi har alltid kunnat prata om allt som gäller sex då vi båda tycker att det är en viktig del. Han vet vad jag tycker är skönt och vad jag går igång på. Och jag har lärt mig vad han vill ha. Därför förstår jag inte varför det helt plötsligt inte alls är intressant att ligga med honom.
Oftast så börjar det bra med förspel, mys och smek. Men så fort vi kommer till att han ska "stoppa in den" så tappar jag allt och jag njuter inte alls. Är mer som om att jag bara vill få det överstökat och det gör mig så ledsen. Varför blir det så?
Jag vet inte heller hur jag ska ta upp det här med honom. Är rädd för att han ska bli sårad och tro att det är han som gör fel. Vilket det verkligen inte är.
Är det någon som känner igen problemet och som lyckats lösa det?