• LiveHappy

Facebook visar att jag har meddelanden, men jag kan inte läsa dom?!

Det är ofta nu på senaste som det visas att jag har meddelanden när jag loggar in på facebook, ni vet när "meddelande symbolen" är röd. När jag klickar in där sen så finns det inget. Nu när jag loggade in precis blev det så ytterliggare än gång.. vad beror det på? Är det bara min facebook som det är något fel på eller? :P

• Svar på tråden Facebook visar att jag har meddelanden, men jag kan inte läsa dom?!
  • LiveHappy

Hur uppdaterar man sidan då? *känner mig lite lagom trög såhär straxt efter att jag gått upp*

• Norrland84

Ibland har det där hänt mig också, det är då jag har fått mail av någon som jag inte har på min vän-lista.
    Då du kommer in på mailfoldern där alla mail ligger, så ser du i vänster kanten under Meddelanden, en annan mapp "others" (har på engelska) om du klickar där kan det ligga något meddelande möjligtvis från andra människor eller grupper eller event.

Uppdatera gör du enklast genom att placera musen i adressfönstret och bara trycka enter.
    Lycka till! 

• tinis77

Jag är alltid inne via mobilen, och då drar jag ner sidan med fingret så uppdaterar den sig.

• LiveHappy
    Norrland84 skrev 2012-06-01 10:20:58 följande:
    Ibland har det där hänt mig också, det är då jag har fått mail av någon som jag inte har på min vän-lista.
    Då du kommer in på mailfoldern där alla mail ligger, så ser du i vänster kanten under Meddelanden, en annan mapp "others" (har på engelska) om du klickar där kan det ligga något meddelande möjligtvis från andra människor eller grupper eller event.

Uppdatera gör du enklast genom att placera musen i adressfönstret och bara trycka enter.
    Lycka till! 
    Okej, ska kolla. Men så är det bara i mobilen va? För kan inte se något "others" på datorn nu när jag är inloggad?
  • LiveHappy

Nu står det en 2:a vid meddelanden, ååå så irriterande att inte kunna läsa dom. Hoppas det inte är något viktigt.

• LiveHappy

Asså det står inget om meddelanden nu när jag loggar in i mobilen, utan bara när jag loggar in på datorn. Så det kanske är något  gammalt som jag redan svarat på i mobilen? Men att det sen inte uppdateras när jag loggar in på datorn?

• Norrland84

Det jag skrev menade jag är från datorn...
    Så här ser det ut på min mail, och då jag klickar i foldern under meddelnanden så ligger det en annan mapp under där övriga mail hamnar.

• LiveHappy
    Norrland84 skrev 2012-06-01 10:50:57 följande:
    Det jag skrev menade jag är från datorn...
    Så här ser det ut på min mail, och då jag klickar i foldern under meddelnanden så ligger det en annan mapp under där övriga mail hamnar.

Nu hittade jag mailen. Tack för hjälpen.
Svar på tråden Facebook visar att jag har meddelanden, men jag kan inte läsa dom?!