• Lilou

Sminktips?

Hejhopp!

Ska ut o dansa for forsta gangen sedan jag blev gravid...har nu en dotter pa 9 manader...sa jag vill gora mig riiiiktigt fin ikvall! Ngn som har tips pa hur jag kan sminka mig? Vad jag skulle passa i? Bilder finns i galleriet om ngn har lust att kika o hjalpa till!

pa er allihopa!

• Svar på tråden Sminktips?
  • fipa2

jag kan inget om sminkning, ser ut som en hora om jag använder mer än mascara
    men du är så snygg så du behöver nog inte mycket mer än det

• Lilou
    pa min babe

....har svart att forestalla mig DIG som vulgar!!!
  • Silence

mycke ögon, beigt läppstift med lite glans på

• Lilou

Later snyggt! Hur ska jag sminka ogonen?

• Linda1976

Antar att du är brun och snygg redan Matcha nagellack med kläderna, sotiga ögon, ljust läppglans och bara lite crempuder om du är blank i fejjan! Det räcker!

• Linda1976

Silence:

Svart eyeliner som du suddar ut med en tops.... Mörk gråsvart ögonskugga så ögonen blir riktigt sotiga. EN BRA mascara (Lancomes Hypnôse eller MaxFactors More Lashes tex) och kanske lite ljus ögonskugga uppe under ögonbrynet som highlighter! Krävs lite träning!

• Silence

sotigt kanske? men du behöver ju inte andvända svart bara för att sota, ta brun eller nån annan lätt jobbad färg sen ögon penna på ögon locket, dock inte för mycket, bara för att rama in lite, och sen smaskar du på med mascara!

Men gör det inte för överdrivet bara! det ska ju fortfarande se ut som du

• Linda1976

Jo! Sotigt måste vara åtminstone gråsvart skugga!

• Silence

haha alla kör på sotigt!

men jag hyllar beigt (stavas?!) läppstift, blir gryyymt snyggt med lite läppglans på!

Svar på tråden Sminktips?