• rufsig

Tvättbräda eller inte

Har lyckats träna fram magmusklerna och det känns ju bra, men hur snyggt/sexigt är det egentligen? Vad föredrar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tvättbräda eller inte
  • Anonym (84:a)

Har haft en kille med en underbar bullmage. Helt fantastiskt skön att krama och mysa på. 
    Förra året träffade jag en vältränad kille med snygga magrutor som jag inte kunde låta bli att tafsa på. 
    Min sambo har platt och tränad mage utan rutor som är tillräckligt mjuk att krama och ser bra ut.

Vet ärligt inte vad jag ska rösta på Obestämd 

• Anonym (Sandra)

Jag försöker få fram rutorna nu, tycker det är snyggt!

• Friidrott

Mina rutor uppskattas mycket av kvinnor. Jag uppskattar platt mage hos kvinnorna. De flesta friidrottstjejer i min klubb har synliga magrutor men jag tycker det är mer vackert än sexigt. Bullmage/putmage är dock INTE sexigt, vare sig hos tjejer eller killar. Big no no

• Bye baby Bunting

Föredrar män med avslappnad syn på sitt utseende och sedan får det vara en mjuk magruta eller sexpack, huvudsaken är att de trivs med sig själva.

0110110001100101011000010111011001100101001000000110111001101111001000000111001101100011011000010111001001110011
  • rufsig
    Anonym (Sandra) skrev 2012-06-01 14:39:38 följande:
    Jag försöker få fram rutorna nu, tycker det är snyggt!
    Kämpa på :)
  • Ovidius
    Anna Paulita skrev 2012-06-01 16:35:33 följande:
    För mig är det helt oviktigt. Gör varken till eller från.
    Nej det är insidan som räknas!
  • Anna Paulita
    Ovidius skrev 2012-06-01 16:37:31 följande:
    Nej det är insidan som räknas!

Ja absolut, men det yttre spelar ju också roll. Dock är tvättbräda inget som gör att jag går i gång.
  • gbgumman

Aldrig brytt mig om några rutor. Tycker det är sexigt om de kan ladda tvättmaskinen.

• rufsig
    hannispannis skrev 2012-06-01 22:49:04 följande:
    Aldrig brytt mig om några rutor. Tycker det är sexigt om de kan ladda tvättmaskinen.

Hemma är det jag som laddar tvättmaskinen. Tyvärr har jag magrutor...verkar inte vara så populärt ändå.
  • Anonym
    Vältränade kroppar är sexiga inte deffade. De är som Belgian Blue, slaktdjur med extra mycket kotlett

• Anonym (tjej)

Platt men att man anar liite liite rutor är snyggast. Men inte när de syns bra.

• rufsig
    Anonym (tjej) skrev 2012-06-02 14:18:29 följande:
    Platt men att man anar liite liite rutor är snyggast. Men inte när de syns bra.
    Finns ju lite olika typer av tvättbräda men det du menar låter ju som en tvättbräda i alla fall.
  • jonte02

Det är ju givetvis olika. Jag har aldrig varit stor om magen direkt, men gick helt klart upp några pannor när min fru vart gravid i omgångar. Nu när jag tagit tag i mig efter det och gått ner gravidkilona så att säga så märker jag ändå en viss "upphetsning" från min fru över min "förvandling". Jag har inget tydligt sexpack, men man ser ändå musklerna lite grann. Så min fru verkar iaf "gå igång" lite på det. Sen att jag trivs bättre med mig själv nu än vad jag gjorde tidigare gör nog oxo sitt till. Trivs man med sig själv så tror jag det smittar av sig oavsett sexpack eller inte.

Men så har vi ju det där med ladies night och chippendales m.m. Det är ju en dock en hel del kvinnor där ute som gillar stiliga och välbevarade män och med det kommer inte helt otippat även, i de flesta fall, en hyggligt vältrimmad mage. 

Svar på tråden Tvättbräda eller inte