• Anonym (nyfikenstrut!)

Kvinna, är stånd upphetsande?

Som rubriken säger, tycker du att en naken man med stånd gör dig upphetsad rent visuellt? Kommentera gärna varför/varför inte. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna, är stånd upphetsande?
  • Anonym

Ja på MIN sambo är det upphetsande.

• Anonym (nja)

nej, en ståkuk visuellt gör inget för mig.
    Om jag är i sängen med en man och han får stånd blir jag givetvis glad för då förstår jag att han gillar det vi gör :)
    men jag själv tänder inte just på det faktum att han ha stånd.

Det är hela situationen man blir tänd av, det han gör med mig, det vi gör tillsammans.

Om jag tex kommer hem efter jobbet och min man stod i hallen med stånd och hälsade mig välkommen skulle jag mest skratta tror jag. Jag skulle tycka det var patetiskt att han skulle tro att det var nåt sånt som skulle få mig på fall där i farstun:)

• Anonym

Nej, ett stånd är inte upphetsande.

• Anonym (m)

Jag älskar att ta och kika på min sambos snopp, speciellt när den är hård och visuellt ser väldigt attraktiv ut. Jag älskar hur han ser ut där nere!! Men kan inte påstå att jag tycker snoppar, stånd eller inte är upphetsande på random män. Men min sambo älskar jag, finner attraktiv hela han, vi har en historia ihop och lever tillsammans! 

• Anonym

Fanns inte nåt alternativ som passade.

Mitt svar blir. Nej, det är mest irriterande. 

• L i n n

Ja!
    Ja ja JA!

Jag blir helt galen när jag känner/ser att min kille ha stånd.

Upphetsande som bara den och gör mig otroligt kåt.

• Anonym (tjej)

Ja om jag har ett sexuellt intresse av honom annars också eller känslor för honom, annars är det totalt ointressant/äckligt. Men om intresset finns där är det jättehett oavsett när var hur

• Anonym (Ja!)

Absolut, men bara om jag är intresserad av mannen ifråga. DÅ är hans stånd otroligt upphetsande. Jag leker/retas gärna med hans kuk bara för att få den att stå... :) Och det brukar uppskattas.

• Anonym (Gillar)

Slaka kukar är fula men ett hårt stånd är upphetsande att se. Om det är en man jag har relation med. Vill inte se främmande mäns kukar.

Svar på tråden Kvinna, är stånd upphetsande?