Tips på billig kombi
Önskar tips på billig kombi.
tänker då bensin (ev diesel) snål, men ändå säker.
skapligt stor men inte för dyr skatt och försäkring.
lägger tråden här eftersom det fortfarande är hemligt att vi ska utöka familjen:)
Önskar tips på billig kombi.
tänker då bensin (ev diesel) snål, men ändå säker.
skapligt stor men inte för dyr skatt och försäkring.
lägger tråden här eftersom det fortfarande är hemligt att vi ska utöka familjen:)
Skoda?
Vi köpte ju vår helt ny och det kanske ni inte har planer för?
Vi har en hyundai i40. Utrymmet i den är oslagbart. komforten är oslagbar, i alla fall för min sambo som är 1.95 lång. Skuffen är ENORM. Vi valde en miljöbil så den är skattefri i 5 år. Försäkringen har jag ingen koll på.
Den kostade 259 900:- och vi planerar på att byta bil vart tredje år, därav att vi köpte en helt ny.
http://www.hyundai.se/2010/i40kombi.shtml
Suzuki är bra billiga bilar.
bra tips ska kolla upp alla.
tänkte lägga runt 40 000-50 000kr gärna mindre
vill helst ha en bil 00 eller nyare som inte gått alltför långt, inge orimliga krav tror ja. Frågan är bara vad man ska ha
Skoda octavia II Combi , Kanon bil billig på alla sätt å rymlig!
Säger också Skoda Octavia, det har vi men en 06:a. Köpte den för två år sen, hade bara gått 8.000 mil och betalade knappt 80.000 för den. Så idag kostar dom antagligen mycket mindre.
Tänk på att just Skoda bytte kaross runt 00-01 tror jag och det är jätteskillnad i komfort på gamla och nya.
Golf. Vår golf kombi drar knappt något alls. Sambon körde dryga 70 mil på 51 liter.
Vi har en Volvo V70 diesel 2001. Köptes för 35000. Skatten är 4800 per år men blir lägre för varje år vi har den (vet inte varför). Vi har halvförsäkring för ca 4000 kr/år.