Solskydds badkläder till barn? Vart finns prisvärda?
En tjej med str 110 en annan med 128 behöver skolskyddskläder för, badkläder, för utlandsresa i sommar.Vart finns det prisvärda sådana?
En tjej med str 110 en annan med 128 behöver skolskyddskläder för, badkläder, för utlandsresa i sommar.Vart finns det prisvärda sådana?
Här tex:
www.travelheroes.se/b2c/Servlet&parent=sA419&sort=47&anr=GB131008
www.madeforkids.se/54-zunblock
www.simbutiken.se/se/art/soltroja-moomin-rosa-1.php
lekmer.se har rea på sina nu.. köpte jättefina med Pippi för 129 kr :)
Jag bläddrade nyss igenom en bunt reklam. Coop Forum har erbjudande nästa vecka (iaf hos oss). Solskyddsdräkter för 129:- (eller om det var 149 . De såg helt ok ut. (Tror det var Cars och Hello Kitty, kollade inte supernoga då vi inte ska köpa själv.)
Jag har köpt på Tradera. Kanonbra!
Polarn & Pyret. Molo har också, kolla babyshop.se
vi köpte oxå på lekmer å fick hem dom förra veckan, det är ju märket swimpy som är känt för att vara bra. dom med pippi va jätte fina =) å billiga 54% rabatt
köpte med pippi från lekmer till lilltjejen men de hade inga till stora damen där..får kolla vidare till henne
änglar och stjärnor? Köpte märket laban ett år, bra, fin och billig
INIMINI har tvådelat set, supertuffa unisexkläder. Vi har varit supernöjda med dem, våran lilla son kallar dem "de perfekta kläderna" Det jag gillar mest är att de inte alls ser ut som bara badkläder.
Ett test på solskyddskläder gjordes av Testfakta 2009 (finns tyvärr inget senare test vad jag vet).
Kan läsa om testet av solskyddskläder här.
Testvinnare var Sunblock följt av KappAhl. Sunblock kan du ju köpa på de flesta av inköpsställena som tipsats om ovan...
köpte på kapp ahl till stora tjejen, prisvärda och bra i tester