modell argenturer
någon som vet om man kan vara med i flera argenturer? både mikas och sthlm-gruppen har hört av sig om lill killen. vilken ska man välja om man bara får vara med i en?
någon som vet om man kan vara med i flera argenturer? både mikas och sthlm-gruppen har hört av sig om lill killen. vilken ska man välja om man bara får vara med i en?
det heter agentur.
Tror inte du kan vara me di båda. Men hör med dem själv vad dem har för policy. För ibland skriver man ju kontrakt och då är du "deras" liksom..
någon som vet?
både Mikas och Sthlmsgruppen är stora agenturer.. Det är bara att välja.
Men sthlmsgruppen har ju säten i både STHLM, GBG o Paris...
Men som sagt de är stora båda!
ja och jag skulle tro att båda är ganska lika så det känns svårt att välja. kanske får åka dit och kolla.sen om man inte ska bli värsta super modellen kanske det inte är så noga. man kanske får ha två argenturer då. det här var ju mest på skoj, så blev det jätte jobbigt nu. men roligt att dom är intresserade.
Ja, åk dit och kolla båda. Bestäm dig sen.
hur gammal är din son?
5 mån
jag kommer bli som dom amerikanska mammorna som tvingar sina stackars barn till att göra det dom själva aldrig fick
hihi.. Nä, det finns ju en gräns. Tycker absolut inte att det är fel.
Men det är kanske svårt atts e det själv sen. Viktigt att hålla distans på det hela.
Men lite kul om det gör ngt jobb liksom, pengarna blir de säkert glada över sen när de är äldre
Ojj...vilket stort problem.
5 månader och redan fast i utseendefixeringshetsen.....stackarn.
5 mån ?
jag har varit med i båda och rekommenderar mikas!
strunta ialla negativa kommentarer, det är bara avundsjuka...