• Anonym (Kanske bi?)

Är man bi om man endast kommer via oralsex??

För en tid sen träffade jag en vännina vi satt o pratade om allt möjligt och då berättar vi varandras
    sexfantasier...min bli smek av en kvinna tills jag inte klarar mer så vill jag har en riktig rejäl kuk i mig..

Hon berättade att hon har upptäckt att hon gillar suga kuk men kommer när det gäller få i sig en kuk
    i sig när hon är  kåt NEJ  tack Va !!  hon kommer endast via oralsex??

min fråga är är hon helt bi? känns som vill gärna ha mig i säng mer än hennes man?? har jag fel? hjälp      

• Svar på tråden Är man bi om man endast kommer via oralsex??
  • Anonym (hmm)

Jag har jätte jätte svårt att komma när jag har vanlig sex. Men när jag blir slickad så kommer jag nästan med en ggr.

• Anonym

Akta dig så att du inte du blir stucken av biet!

• Anonym (Kanske bi?)
    lykantrophona skrev 2012-06-03 18:38:07 följande:
    Är den här tråden seriös?
    Klart det är ...
    för mig är det väldigt konstigt att man är tillsammans med en man men gillar inte att få kuk i sig (ursäkta språket)
    har försökt att prata med andra vänninor alla tycker att det är lustigt ingen av dem jag känner kommer endast via oralsex rätt många kommer via g-stimulans....    
  • lykantrophona
    Anonym (Kanske bi?) skrev 2012-06-03 18:41:02 följande:
    Klart det är ...
    för mig är det väldigt konstigt att man är tillsammans med en man men gillar inte att få kuk i sig (ursäkta språket)
    har försökt att prata med andra vänninor alla tycker att det är lustigt ingen av dem jag känner kommer endast via oralsex rätt många kommer via g-stimulans....    
    Det är väldigt vanligt att behöva klitorsstimulans för att få orgasm. Minns att jag läste någonstans att det var just vanligast för kvinnor av att komma av oralsex.

Men varför skulle hon vara bi? Jag förstår verkligen inte tänket här. Ifall hon inte tycker om män alls, så är hon inte bi, för en bisexuell person tycker ju om BÅDA könen. Men antagligen tänder hon på män, eftersom hon ändå har sex med sin man och inte blir äcklad av kuken. Däremot har jag inte hört något i tråden om att hon skulle vara attraherad av kvinnor. Däremot låter det som om du är bisexuell? Eller?

Det här är ungefär på samma dumhetsnivå som att anta att alla män som tycker om analsex egentligen är smygbögar.
  • Anonym (Kanske bi?)

När jag berättade för henne att jag juckde emot och rörde mig stimulerade mig så kommer jag
    men hon berättade att  hon låter hennes man bara ta henne hon rör sig ingenting inte ens smeker sig eller låter 
    INGENTING händer i sängen ....

jag är  inte jätte erfaren älskarina men hallå legat med samma man i 23 år lite får man väl anstränga sig att göra det skönt för honom också??  jag har inget emot henne personligen hon är jätte rar o super trevlig inte det
    utan mer finns det fler där ute som är som henne??     

• Anonym

De flesta behöver klitorisstimulans för att få orgasm. Fullkomligt normalt.
    Och hur man än rör sig under sex så är det inte säkert att det räcker...

• Anonym (Kanske bi?)
    Anonym skrev 2012-06-03 18:56:24 följande:
    De flesta behöver klitorisstimulans för att få orgasm. Fullkomligt normalt.
    ..Och hur man än rör sig under sex så är det inte säkert att det räcker...
    Jag ville fråga här eftersom alla mina vänner känner inte igen sig ...
    inte jag heller ? Jag tycker hon är riktig trevlig kvinna inget fel på henne vi kommer väl överrens ..

• Anonym
    Anonym (Kanske bi?) skrev 2012-06-03 18:59:17 följande:
    Jag ville fråga här eftersom alla mina vänner känner inte igen sig ...
    inte jag heller ? Jag tycker hon är riktig trevlig kvinna inget fel på henne vi kommer väl överrens ..
    Jag känner ingen som inte behöver stimulans av klitoris för att kunna komma.
  • Anonym

Av alla mina nära vänner, ca 12 st så kan bara 1 komma utan klitoris stimulans. Jag själv kan gnugga emot och göra allt i min makt för att komma vid penetreringsex av kuk INTE komma. Kommer bara vid oralsex eller vibrator. Å neeeeeeej... jag vill inte ha kvinnor för de.

• Anonym (Stefan)

Nej då det är bara en vanesak, Hade det problemet med ett ex.
    Hon gick igång på att suga, och det fick hon 

Men som sagt det blir lätt en vana, sedan  känns det andra inte lika skönt 

• Anonym (<)

Nej.
    Din kompis hade varit bi om hon kom av att få oralsex av en annan tjej. Nu är din vän en person som råkar tycka om klitorisstimulans, precis som en del straighta män tycker om att bli penetrerade i baken. Det betyder inte att de är gay, det betyder bara att de har insett att det inte är någon idé att ha en massa konstiga fördomar när det gäller sex eftersom det bara gör det tristare för en själv.

Bisexualitet handlar om VEM man tänder på, inte VAD man tänder på.

Svar på tråden Är man bi om man endast kommer via oralsex??