• Tholie

Var kan man köpa trosor med sniglar?

Potträning pågår för fullt här hemma. Det går sakta (men förhoppningsvis säkert) framåt.
    MEN - vi har ett problem. Det är BARA trosor med sniglar som duger. Ingenting annat. Vi har bara två par  - och det räcker ju inte så långt...

Så - var sjutton kan man köpa trosor med snigelmotiv!? Någon som har sett? Hjälp mig nu plz

• Svar på tråden Var kan man köpa trosor med sniglar?
  • principessan

Har hon varit med och kollat på trosor själv? Välj en affär å gå inte runt och leta efter snigeltrosor utan säg nu får du välja precis vilka du vill. Du är ju så duktig utan blöja. På maxi köpte vi 5pack med fjärilstrosor!

• Tholie
    principessan skrev 2012-06-03 19:23:28 följande:
    Har hon varit med och kollat på trosor själv? Välj en affär å gå inte runt och leta efter snigeltrosor utan säg nu får du välja precis vilka du vill. Du är ju så duktig utan blöja. På maxi köpte vi 5pack med fjärilstrosor!

Jadå - hon har följt med. Jag har försökt med hello kitty, blommor, glitter, ALLT. Men NÄ, det är BARA sniglar som gäller. Envisa unge!!

Lite frustrerande är det faktiskt
    Om hon ändå kunde välja nåt som är på modet - typ hello kitty....  
  • sweetsandra

Min lilla tjej har snigeltrosor från Lindex, kollat där? Eller så kanske det är dem ni har ;)

Mina solstrålar ~ Vinga 070108 & Lycka 090820
Svar på tråden Var kan man köpa trosor med sniglar?