• Lisamatilda

Itrim

Hej! började med itrim  igår. Har inget center nära så jag har själv köpt hem produkterna. Skulle verkligen uppskatta om det är någon här som kan något om det? Kan man tex äta körsbärstomater, gurka eller morätter när man är hungrig? eller är det 100% det man köpt. 

• Svar på tråden Itrim
  • Linda 468

Är det pulverdieten? Den man kör i början?
    Isåfall är det ju som alla andra pulverdieter enbart den, vatten, kaffe och te som gäller.

• Lisamatilda

Ja det kan man nog säga att det är. Jag kör på 650 kalorier per dag så jag tar ett av de varma målen på kvällen. så synd har 2 askar körsbärstomater i kylen som ser VÄLDIGT goda ut:)

• Linda 468

=)
    Du går ju inte upp i vikt av att äta dom och du förstör inte din viktminskning. Det som händer är att du kommer itne i ketos

• Linda 468

Efter tre-fyra dagar kommer det inte kännas så jobbigt! Jag lovar! =)
    Jag har ätit pulver i 12 veckor en gång utan problem, n'är kilona börja rasa så blir man dessutom galet motiverad!

• mamma t 2
    Linda 468 skrev 2012-06-03 21:57:41 följande:
    Efter tre-fyra dagar kommer det inte kännas så jobbigt! Jag lovar! =)
    Jag har ätit pulver i 12 veckor en gång utan problem, n'är kilona börja rasa så blir man dessutom galet motiverad!

Oj, vad duktig! 12 veckor med bara pulver!! Hur mycket har du rasat?..(om man får fråga..nyfiken)
  • Linda 468
    mamma t 2 skrev 2012-06-04 18:41:18 följande:
    Oj, vad duktig! 12 veckor med bara pulver!! Hur mycket har du rasat?..(om man får fråga..nyfiken)
    23 kg! =)

Slanka är jättegoda! Och modifast chokladpudding för då känns det mer som mat!
  • mamma t 2

Slanka..var köper man dessa?..Nätet?..Är de billigare än Itrims och innehåller de samma vitaminer osv som Itrims?..

• Linda 468
    mamma t 2 skrev 2012-06-07 22:32:05 följande:
    Slanka..var köper man dessa?..Nätet?..Är de billigare än Itrims och innehåller de samma vitaminer osv som Itrims?..
    Slanka.se finns alla återförsäljare.
    De innehåller samma saker. Jag vet att www.halsobyran.se iaf har rabatter nu. Tror inte man måste bo i Jämtland för att använda webshopen
  • mamma t 2

är inne på min 6:e dag med shakes/soppor. Funkar bra, få se vad vågen pekar på måndag..nyfiken.:)

• baralillamig

hej hur går det =)
    jag började på itrim 8 juni.. har nu gått 6 veckor av min 12 veckors viktnedgång..
    3 veckor vlcd och sen 9 veckor med lcd.. har på dessa 6 veckor gått ner 13.4 kg=) gått från strl 46/48 till 42 i kläder....

hoppas det gått bra och att du kämpar på... kan tännka mig att det är svårt utan den underbara personalen dom har...  

• baralillamig

Hej hur går det? Jag har kört snart i 9 månader.. 12 veckor diet och sen har jag ätit mat som vanligt men bättre än jag gjort innan.. Varit viktstabil sedan augusti .. Gick ner 28 kg från 8 juni till 23 augusti.. :) älskar itrim!

• Lisamatilda

Jag kan bara hålla med:) Har gått ner de 19 kg jag ska så nu försöker jag hitta någon form av balans. Men oj vad snabbt du gick ner. Här var jag klar vid jul ungefär. 

Svar på tråden Itrim