• Cocostopp

Har du en gå ner i vikt blogg? Länka här!

Söker med ljus o lykta efter bloggar där man försöker/går ner i vikt. Utan att ha gjort en GBP, och utan att leva på konstiga dieter . Det motiverar iaf mig att läsa om andra likasinnade.
    Bloggar själv, startade i april, och ska ge det ett år. Med massa självironi, insikt o humor ska jag lyckas.. (kanske)

Fläskfia goes supermodell

Vaknade idag och var FET! Varför har ingen sagt nåt? Ser ut som en jäkla blobb. Så nu ska jag väl då försöka hålla mig undan för tidig död, och onödiga vårdkostnader för vårt älskade fosterland (men jag tror fan jag redan betalat för min sjukvård med all moms o skatt på allt jag stoppat i munnen) Iaf, jag tänkte lyckas med det här på ett år, det är min plan. Att bli den där läckerbiten igen, som killar brukade vända sig om efter

http://xl-zero.blogspot.se/

• Svar på tråden Har du en gå ner i vikt blogg? Länka här!
  • Cocostopp
    SunGirl skrev 2012-06-04 10:41:05 följande:
    sockermonstret.blogg.se

Ska komma i sommarform - sen blir det en utmaning att inte gå upp igen under hösten när skolan börjar igen

Mitt största dilemma är att min kropp inte fattar att man kan gå ner utan att tokträna. Måste träna jämt o ständigt. Tror inte ens jag har nån ämnesomsättning :/
  • fiskpinnen88

Hmm konstiga dieter, vet inte ? jag rivstartar med en ganska extrem annars äter jag normalt utan kolhydrater bara. www.fetasanningen.blogg.se Där lägger jag upp bilder på mig själv, mat, resultat osv. ärlig blogg där jag skriver när det går bra och dåligt. 

• mammatrollet

Här är min blogg:

http://stoppvid100.wordpress.com/

Startade den när vågen stod på 100 kg för att motivera mig till att gå ner i vikt.
    Skriver en del om annat också, familjen, lekplatssafari och vad som faller mig in.

Tittar gärna in. Gillar också att läsa viktbloggar, ger inspiration och idéer. 

• HjärtatAlicia

Dagens första inlägg; -3,2kg på en vecka!
    Gick upp 30kg under graviditeten med Kevin, och är på väg ner. Tränar, cyklar och har mig samtidigt som skola, hemmet, barnen m.m ;)
    En öppen och ärlig vardagsblogg med mycket bilder! 

Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3 PLUS 28/7 - BF 1 APRIL 2012 <3
Svar på tråden Har du en gå ner i vikt blogg? Länka här!