• Anonym (ts)

G-punkten och känsla av att behöva kissa....

Under helgen har jag haft helt otroligt bra sex med min nya kille. Han slickade mej länge och efter att tag så började han pulla mej och hittade min g-punkt som jag inte ens visste att jag hade för ingen annan har hittat den tidigare. Det blev helt otroligt skönt men efter en stund blev jag kissnödig så jag knep ihop och tvingade honom att sluta. Han ville inte sluta utan tyckte jag skulle låta det komma men jag vågade inte i fall jag skulle pinka på mej. Jag har läst mej till att man kan känna sig kissnödig då utan att vara det och att det helt enkelt beror på att orgasmen är nära. Men hur vågar man släppa loss? Tänk om det kommer kiss sen då, skulle vara rätt pinsamt ju... Det skulle inte vara jättefarligt och vi skulle kunna skoja bort det men helst så slipper jag det. 

• Svar på tråden G-punkten och känsla av att behöva kissa....
  • teknikfreak

Ja ibland är sex pinsamt men det har sin charm det också Skrattande Kissa innan sexet nästa gång och hoppas på att det blir lika skönt nästa gång... Din kille vet antagligen om att du är på väg att få fontänorgasm och tycker tydligen att det är härligt så varför inte släppa kontrollen och bara njuta?

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Anonym (kissfontän)

jag visste det!
    Fontänorgasmer är visst bara tjejer som kissar på sig vid orgasmen
    "du bara känner dig kissnödig när fontänorgasmen är på g" ELLER HUR!

• Anonym (ts)
    teknikfreak skrev 2012-06-04 16:15:00 följande:
    Ja ibland är sex pinsamt men det har sin charm det också Skrattande Kissa innan sexet nästa gång och hoppas på att det blir lika skönt nästa gång... Din kille vet antagligen om att du är på väg att få fontänorgasm och tycker tydligen att det är härligt så varför inte släppa kontrollen och bara njuta?
    Ja men jag går på toa innan och känner mej inte nödig utan det kom just när han höll på som bäst och det var skönt som tusan. Jo jag borde släppa kontrollen och bara njuta men det är så svårt. Få se nästa träff om det blir lika härligt och hoppas jag vågar då. 
  • Anonym (Särbo)
    Anonym (kissfontän) skrev 2012-06-04 16:37:14 följande:
    jag visste det!
    Fontänorgasmer är visst bara tjejer som kissar på sig vid orgasmen
    "du bara känner dig kissnödig när fontänorgasmen är på g" ELLER HUR!

Det är inte alls kiss om det är en riktig fontänorgasm. Min tjeje fick en härlig fontänorgasm i helgen med mycket sprut och tro mig, det var inget kiss för det skulle man känna på lukten.
    Tragiskt med sådana som du som inte lyckas få din kvinna att få fontänorgasm och ska försöka få det att låta som det skulle vara kiss som kommer! 
  • Anonym

Jag får också känslan av att akut måste kissa då min man pullar mig och jag håller alltid emot! Jag vågar inte alls släppa kontrollen för TÄNK OM det faktiskt är så att man ändå kissar ner sig?!
    Fastän man kissat innan...
    Har många gånger kunna klämma fram några droppar efter man kissat...

• Anonym (Undrar)
    Anonym (ts) skrev 2012-06-04 12:01:04 följande:
    Det blev helt otroligt skönt men efter en stund blev jag kissnödig så jag knep ihop och tvingade honom att sluta.
    Precis så gör min tjej också, fast jag har försökt övertyga henne att hon inte kommer att kissa. Och även om hon skulle göra det så gör det ABSOLUT ingenting. Det är ju i så fall mitt fel eftersom det är jag som vill fortsätta att pulla henne.

Hur gör ni tjejer som känner kissnödskänslan men fortsätter ändå?
    Och hur gör ni för att det ska gå för er? (Spänner er, håller emot,  slappnar av, trycker på, eller vad?) 
  • Anonym

Jag är oskuld, så jag pillar bara på mig själv, och jag kan också bli kissnödig när det är nära:S

(förlåt kanske är lite självisk att ta upp det här men tänkte om nån fler har känt så, när man pillar på
    sig själv alltså?)

• Anonym (ts)
    Anonym (Undrar) skrev 2012-06-05 01:07:46 följande:
    Precis så gör min tjej också, fast jag har försökt övertyga henne att hon inte kommer att kissa. Och även om hon skulle göra det så gör det ABSOLUT ingenting. Det är ju i så fall mitt fel eftersom det är jag som vill fortsätta att pulla henne.

Och hur gör ni för att det ska gå för er? (Spänner er, håller emot,  slappnar av, trycker på, eller vad?) 
    Jag är helt övertygad om att det inte skulle göra något för min kille om det skulle råka komma kiss men jag själv skulle tycka det var pinsamt och då sätter ju kroppen och psyket spärr. Vet inte hur jag ska få den spärren att lossa och bara låta det komma för det är ju mycket möjligt att det är en rejäl orgasm på gång. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Undrar) skrev 2012-06-05 01:07:46 följande:
    Finns det ingen tjej/kvinna som kan berätta hur hon gjort för att ta sig förbi kissnödighetskänslan första gången. Vi kommer dit lite då och då men när hon känner sig för "kissnödig" vill hon inte fortsätta för att det inte känns skönt längre.

Hur har det gått för TS?
  • Anonym (morsan)
    Anonym skrev 2012-06-05 01:17:41 följande:
    Jag är oskuld, så jag pillar bara på mig själv, och jag kan också bli kissnödig när det är nära:S

(förlåt kanske är lite självisk att ta upp det här men tänkte om nån fler har känt så, när man pillar på
    sig själv alltså?)
    Jag brukar inte känna mig kissnödig under tiden, men efter sexet behöver jag alltid gå och kissa. Jag tror att det är nånting med orgasmen som framkallar det. Och det har ingenting med g-punkten att göra för mig eftersom jag oftast "bara" blir slickad på klitoris. 
  • Anonym (jupp)

Det är många år sen jag fick min första fontän men jag visste att man kände sig kissnödig innan...jag lyckades faktiskt ge mig själv min första fontän genom att ligga på magen och rikta staven som jag använde "bakifrån-neråt" mot framsidan till...eftersom jag var ensam fortsatte jag trots att jag kände mig kissnödig och fick en helt underbar sprutorgasm! För att vara säker på att det inte var kiss så luktade jag på fläckarna och de luktade bara sött, inte alls som urin. Under åren har det hänt att både mannen och jag smakat på vätskan och det smakar just sött!

• Anonym

Jag vill också få fontänorgasm!! Hur gör jag? :)

Svar på tråden G-punkten och känsla av att behöva kissa....