• Anonym (bi?)

ni heterosexuella kvinnor, kan ni gå igång på att se nakna kvinnor ändå?

jag är en normal kvinna i 30 års åldern. gift sen 10 år med min man. jag är jätte kär i honom fortfarnade. jag har endast varit kär i män i mitt liv. jag har endast kollat in män om jag är ute. MEN när det kommer till sex, så föredrar jag att kolla på kvinnor, tex i porren om en man och kvinna har sex kollar jag in kvinnan MER än mannen, är detta normalt för en heterosexuell att göra? någon mer? kunde liksom aldrig bli kär i en kvinna, aldrig! hur kan man då bli kåt på kvinnor vid sex? tycker deras kroppar är mycket mer sensuella, brösten och det. jämfört med en naken man, som har sin snopp där, men inte blir jag uppkåtad av att se en snopp? såklart älskar jag när mannen och jag har sex, blir hur kåt som helst, men kan fantisera om kvinnor samtidigt, typ hur de ser ut när de har sex, fantiserar om att ta på en annan kvinnas bröst osv. kan jag fortfarande vara heterosexuell? vad fantiserar ni kvinnor om som är henterosexuella?

• Svar på tråden ni heterosexuella kvinnor, kan ni gå igång på att se nakna kvinnor ändå?
  • Anonym (Aldrig)

Aldrig fantiserat om kvinnor. Fantiserar om mannen.

• Anonym (12345)

Det är jättevanligt att man kollar på porr som inte hör till ens egen "kategori".
    Jag kan vända lite på myntet och berätta om mig!
    Är flata, har alltid varit flata, kommer antagligen alltid vara flata. Tänder BARA på tjejer, blir bara kär i tjejer och trivs väldigt bra med det, men jääävlar vad jag går igång på bögporr! Vet inte varför det är så, bryr mig inte så mycket heller.

Så länge det inte stör dig gör det väl inget? Kvinnokroppen ÄR ju faktiskt otroligt vacker!
    Ibland grubblar man nog lite för mycket, så länge man är glad och trivs finns det ju ingen anledning till att ändra på något. Och det låter ju som att du och din man har ett jättebra sexliv!
    Sexualitet är ju mer vem man blir intresserad och kär i, inte vilket kön man finner attraktivt. Jag tycker att båda könen är attraktiva, men jag dras bara till kvinnor. Svårt att förklara! Känner mig i alla fall väldigt homosexuell.
    Go with the flow, säger jag!

• Anonym (bi?)

puffar upp tråden

• Anonym (bi?)
    Anonym (12345) skrev 2012-06-05 23:30:08 följande:
    Det är jättevanligt att man kollar på porr som inte hör till ens egen "kategori".
    Jag kan vända lite på myntet och berätta om mig!
    Är flata, har alltid varit flata, kommer antagligen alltid vara flata. Tänder BARA på tjejer, blir bara kär i tjejer och trivs väldigt bra med det, men jääävlar vad jag går igång på bögporr! Vet inte varför det är så, bryr mig inte så mycket heller.

Så länge det inte stör dig gör det väl inget? Kvinnokroppen ÄR ju faktiskt otroligt vacker!
    Ibland grubblar man nog lite för mycket, så länge man är glad och trivs finns det ju ingen anledning till att ändra på något. Och det låter ju som att du och din man har ett jättebra sexliv!
    Sexualitet är ju mer vem man blir intresserad och kär i, inte vilket kön man finner attraktivt. Jag tycker att båda könen är attraktiva, men jag dras bara till kvinnor. Svårt att förklara! Känner mig i alla fall väldigt homosexuell.
    Go with the flow, säger jag!
    tack för ditt svar!!
  • Anonym (Sofie)

Absolut! Jag tänder mer på kvinnokroppar rent generellt. Ser hellre porr med kvinnor än med män. Anser mig vara heterosexuell, just eftersom jag inte blivit kär i någon kvinna. Är bara nyfiken på det och hade nog kunnat ha sex, enbart. Sex med män är med andra ord otroligt upphetsande, men när jag bara ska se på så tittar jag hellre på kvinnor.

• Anonym (Hetero)

Jag tycker det är upphetsande stt titta på kvinnan i porrfilmen oxå fast jag inte är flata . Jag tänder på att killen tänder på mig . En tjejs kropp fittan brösten är mer sexuellt på nå vis tycker jag men vet inte om jag skulle vilja ha sex med en tjej för det . Är helt heterosexuell inte ett dugg Lebb . Men ändå blir jag mer kåt av å titta på fittan än kuken i porrfilmen. Kan ju vara för stt jag man kanske tänker hur killen blir kåt på tjejen alltså mej . Hmm ja det där är komplicerat . När jag fantiserar själv så är det i princip alltid en kille som sätter på mig och har sex med . Jag fantiserar att jag visar upp mig och killen tar på mig å sånt men just porrfilm blir jag kåt av stt kolla tjejens kropp och ansiktsuttryck

• engdahl

Bisexualitet finns väl hos många i en individuell glidande skala...(?)

Oroa dig inte utan släpp hämningarna bara och ge dig hän och njut av det du går i gång på utan skuldkänslor.

• Anonym (Liisa)

näää, tänder inte alls på nakna kvinnokroppar...bröst säger mig inget alls, snarare lite äckelkänsla....
    Jag tänder på manliga muskler, muskulösa armar och hår på bröstetTungan ute

• Queenie70

Nej, men å andra sidan tycker jag inte heller att nakna manskroppar är så intressanta.

• Anonym (NN)

Jag är hetrosexuell, men tänder precis som du på att titta på nakna kvinnor. När jag ser porr tänker jag ofta att det är jag som är kvinna.
    Någon gång skulle jag vilja ha sex med en annan kvinna. Få ta och smeka på de ställen där jag själv tycker om att bli smekt.
    Skulle kunna tänk mig en trekant också...

• Anonym (Stämmer precis)

Kan nästan tro att jag själv är trådstart, stämmer precis in på mig

• Anonym

Nej. Jag håller alltid för på nåt sätt så jag slipper se kvinnan i en porrfilm. Vill helst bara se mannen, annars blir jag avtänd

• Anonym

Jag förstår dig till 100%!
    Jag tittar alltid på kvinnorna i porrfilmer och "fantiserar" även om kvinnor (inte om att ha sex med kvinnor, utan kvinnor, oftast mig själv iof, som har sex med män), men det är inte för att jag tänder på kvinnor utan jag har efter mycket funderingar kommit fram till att jag helt enkelt tänder på att se en annan kvinna njuta - just för att jag kan relatera till det!
    Detta har jag dock inte alltid varit säker på utan provade 2 gånger, med flera års mellanrum, att ha sex med kvinnor. Absolut inget för mig! Kände mig otroligt obekväm och tyckte inte alls om det, det är nog mycket tack vare det som jag kom fram till hur jag egentligen kände. :)

• Tyresö75

Jag är exakt likadan, har endast haft sex med män och älskar kuk men jag blir galet kåt när jag ser 2 kvinnor ha sex Tungan ute

• Tyresö75

Fantiserar ofta om hur det skulle vara att bli slickad av en kvinna, speciellt när jag onanerar men även när min man slickar mig så kan jag glida iväg i fantasin o  blunda o "låtsas" att det är en kvinna mellan mina ben o då kommer jag nästan direkt! 

• Anonym

Jag är tjej. Hetro och förlovad.

Jag tänder på tjejer när det gäller porr.

Hurvida det är normalt eller inte skiter väl jag i=P 

Svar på tråden ni heterosexuella kvinnor, kan ni gå igång på att se nakna kvinnor ändå?