• sweasmamma

Fostervattensprov imorgon !! *nervös*

Ja, då va det dags för fvp imorgon bitti och jag är sjukt nervös!

Nervös inför provet, nervös inför provsvaret ! Är 30 år , fick 1:36 på KUB test och nu känner jag mig sååå stressad !Bebisen såg fin ut på UL men blodproverna ökade riskerna!

HCG:83,200

Papp-a:1,070

peppning stöttning råd och egna berättelse önskas !!! 

• Svar på tråden Fostervattensprov imorgon !! *nervös*
  • 2012

Jag är 39 år och fick 1:20 på KUB. Fostervattenprovet visade inget onormalt, däremot visade UL i v 22 att jag bara har två blodkärl (man ska ha 3) i navelsträngen så en extra kontroll med läkare blev inplanerad för att kolla hjärtat. Men han kunde bara se en perfekt liten bäbis där inne.

2 månader kvar nu....

Lycka till!

• sweasmamma
    2012 skrev 2012-06-04 20:02:09 följande:
    Jag är 39 år och fick 1:20 på KUB. Fostervattenprovet visade inget onormalt, däremot visade UL i v 22 att jag bara har två blodkärl (man ska ha 3) i navelsträngen så en extra kontroll med läkare blev inplanerad för att kolla hjärtat. Men han kunde bara se en perfekt liten bäbis där inne.

2 månader kvar nu....

Lycka till!
    tack !! hur kändes fvp? ont?obehagligt ?
  • 2012

Det gjorde inte ont, men jag ville inte titta utan blundade hela tiden. Det var mest psykiskt jobbigt för mig än fysiskt. Sedan var det en lång väntan innan vi fick svar. Fast det var bara dom det kändes, det tog bara 3-4 dagar sedan låg pappret i brevlådan.

• sweasmamma

jag gjorde det idag ! gick jättebra , spänt lite i magen under dagen men ingen fara ! UL såg jättebra ut , bebis hade fint välutvecklat näsben, fina kammare till hjärtat hjärna njurar =) dr såg inget som såg konstigt ut iaf ! HOPPAS jag får svaret innan helgen =)

Svar på tråden Fostervattensprov imorgon !! *nervös*