• Tanya6

De gulliga djuren på vykort : Är de döda???

En kompis till mig sa idag att hon hört på radion att de söta djuren man ser på vykort och posters typ, är döda innan de tar bilderna. Att de använde nån slags frysningsmetod på dem innan de fotatdes. Tyckte det lät asvidrigt och väldigt makabert. Men samtidigt låter det ju troligt, hur skulle man annars få typ 5 kattungar att sitta still och se in i kameran samtidigt??

Har försökt googla på detta men hittar inget om det.

Jag undrar om någon här kan ge mig svar på detta??     

• Svar på tråden De gulliga djuren på vykort : Är de döda???
  • Jowimo

Men usch vad hemskt isåfall har aldrig tänkt den tanken att det kanske kan vara så.

• Frontline

Det var det dummaste jag har hört, tror du på det verkligen?
    Vore det sant så skulle det med all säkerhet vara ett jävla ramaskri världen över...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • HäckHäxan
    Frontline skrev 2012-06-04 23:12:02 följande:
    Det var det dummaste jag har hört, tror du på det verkligen?
    Vore det sant så skulle det med all säkerhet vara ett jävla ramaskri världen över...
    Japp lätt att de skulle vara och vips hade LCHF inte varit så hemsk som några vill mena
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • Bye baby Bunting

Jomen så är det nog visst! Samma sak med de gulliga ungarna man ser på vykort. Hur har de annars fått dem att sitta still?!?

0110110001100101011000010111011001100101001000000110111001101111001000000111001101100011011000010111001001110011
  • Din mamma

1. Man tar en leksak och distraherar katterna till att titta in i kameran.
    2. Om någon "pluppar ur" korgen så lyfter man i den igen
    3. Man tar en miljard bilder
    4. Nu har man ca 3 stycken som blev bra.
    5. Producera!

• HäckHäxan
    Bye baby Bunting skrev 2012-06-04 23:17:38 följande:
    Jomen så är det nog visst! Samma sak med de gulliga ungarna man ser på vykort. Hur har de annars fått dem att sitta still?!?
    Baby
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • La Lola
    Drömmer
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Manmbo
    Näe men jag har en kompis vars morbrors grannes hunds uppfödares mormor är fotograf och tar många barnbilder för reklam och sånt där och enligt min kompis så dödar man dem inte på riktigt, man chockar dem tillfälligt med elpistol eller nåt sånt (kommer inte riktigt ihåg vad)
    Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
  • MrC
    Tanya6 skrev 2012-06-04 23:01:25 följande:
    En kompis till mig sa idag att hon hört på radion att de söta djuren man ser på vykort och posters typ, är döda innan de tar bilderna. Att de använde nån slags frysningsmetod på dem innan de fotatdes. Tyckte det lät asvidrigt och väldigt makabert. Men samtidigt låter det ju troligt, hur skulle man annars få typ 5 kattungar att sitta still och se in i kameran samtidigt??

Har försökt googla på detta men hittar inget om det.

Jag undrar om någon här kan ge mig svar på detta??     
    Åååh jag har alltid undrat hur de gör, tack för att du klargjorde detta åt mig.
    Nu slipper jag dö nyfiken iaf.
Svar på tråden De gulliga djuren på vykort : Är de döda???