• Anonym

Tips på kinkiga saker

Hej! Jag skulle vilja ha lite tips på lite kinkiga saker man kan göra med sin KK? Vi vill testa en del, men känns som att det finns mycket mer vi kan göra ! Glad

• Svar på tråden Tips på kinkiga saker
  • OlleSQ

Vad har ni gjort? Vad är det ni absolut inte kan tänka er att göra?

Det finns så mycket som man kan göra, alltifrån att busa offentligt till leka på toa. Så allt beror på vad ni faktiskt tänder på från början och hur kinky ni kan tänka er att bli.

• Anonym (TS)

Vi har inte gjort något speciellt än. Han vill pröva analsex. Jag tänkte att vi kunde ha sex i havet. vet inte om de räknas som kinky? vi har haft sex i toan på krogen, bussen, på våra kompisars säng. 

Jag funderar på att köpa handcuffs för att göra det lite mer roligt och reta honom lite ;D men sen kommer jag inte på något mer man kan göra. vi skulle kunna testa vad som helst. Om det inte har med kiss och bajs att göra då!  

• Tom Araya

Ta bilen ut på landet, kanske skärgården. Sex på en klippa eller strand i solnedgången är hett, eller i/på bilen.

Sexiga underkläder. Min tjej överraskar ibland med korsett och stay ups eller strumpor med strumpebandshållare.

Handbojor och liknande går att göra mycket kul med.

Ställningar och platser.
    En av våra favoriter har blivit köksbordet med henne på rygg.

Ett par gånger har hon mött mig på stationen i bara skor, stay ups och kappa och så har vi stannat vid lämpliga ställen på vägen och hånglat med kappan uppknäppt och fortsatt med sex när vi kom fram till hennes bostad.

Skriv ner vad ni båda gillar i sexväg samt fantiserar om (kanske att prova). Det ger bra uppslag för nya aktiviteter och gamla favoriter. Använd det även gärna till att köpa/hyra/ladda ner en porrfilm och se på tillsammans.

• Tom Araya
    Anonym (TS) skrev 2012-06-06 00:03:58 följande:
     vi skulle kunna testa vad som helst. Om det inte har med kiss och bajs att göra då!  
    Lustigt, för det är precis vad jag tänker på när du skriver...
    Anonym (TS) skrev 2012-06-06 00:03:58 följande:
     vi har haft sex i toan på krogen
  • NicKnejm

Grädde, nogautkräm på valda delar av kroppen. Gott, sexigt och roligt. Man slickar/suger extra girigt med mat på kroppen. Går använda ananasringar, ja de flesta frukter. En del frukt/grönsaker går föra in i slidan :0)

Häll ut mousserande vin på varandra och sörpla.

Gnid in varandra med dryga siliconbaserade oljor så ni blänker och låt era händer och fingrar halka runt på och i varandra.

Gör ert eget dungeon med olika "stationer" för bondage, dildo, smisk-lekar. Bara fantasin som sätter stopp.

Lek kurragömma. Låt tjejen gömma sig och mannen letar sakta och omsorgsfullt medan hon sitter och trycker någonstans, med stigande pirr och spänning. När vi lekte den leken hafe jag i smyg klpt en varulvsmask och tjejen blev tvärskrämd nör jag avslöjade hennes gömställe men det gav henne en sexuell kick.

• Tom Araya

Apropå matsex...
    En avbiten jordgubbe eller vindruva ger en fuktig och len yta att gnida mot diverse känsliga kroppsdelar och safterna kan med fördel sugas/slickas upp.

Svar på tråden Tips på kinkiga saker