• Anonym (Morgonstånd?)

Hur reagerar du på din mans morgonstånd?

Hur reagerar du på morgonen om din man kryper tätt intill dig, håller om dig och du känner hur han trycker sitt morgonstånd mot dig.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar du på din mans morgonstånd?
  • Anonym (Frida)

Jag önskar att han HADE ETT!!

Så vet inte vad jag ska svara. Uppskattats hade det definitivt Tungan ute

• Anonym

Jag älskar det, men kåt blir jag inte alla gånger. Morgonståndet i sig måste inte innebära att han är kåt heller.

• frwi

reagerar inte speciellt, är ju inte som om det betyder att han e kåt snarare kissnödig om jag förstått det rätt

• Anonym

Jag reflekterar knappt över det en vardag då vi ska upp och jobba. Då ligger fokus på att hinna ligga kvar i sängen och dra sig så länge som möjligt.
    Men en helg eller när vi är lediga får han gärna krypa upp mot mig med ståndet Om vi inte blir avbrutna av små barn som vill att vi ska stiga upp Tungan ute 

• Anonym

Om vi har tid och jag känner mig kåt så är det bara trevligt. Om jag inte själv känner mig kåt så brukar jag ta lite på det och retas med honom (inte på ett elakt vid så klart) och sen gå upp och laga frukost.

• Anonym (Stackarn)

Hur menar du med 'pockande OCH stressande'? Jag tycker mest synd om honom som aldrig får morgonsex. Själv är jag ett monster innan jag fått frukost i mig, så morgonsex har aldrig varit aktuellt.

• Anonym
    Anonym (Stackarn) skrev 2012-06-05 09:42:10 följande:
    Hur menar du med 'pockande OCH stressande'? Jag tycker mest synd om honom som aldrig får morgonsex. Själv är jag ett monster innan jag fått frukost i mig, så morgonsex har aldrig varit aktuellt.
    Äsch, han får väl ordna frukost på sängen om han vill sexa på morgonen Skrattande
  • Anonym (Stackarn)
    Anonym skrev 2012-06-05 09:45:07 följande:
    Äsch, han får väl ordna frukost på sängen om han vill sexa på morgonen Skrattande
    Gillar verkligen inte frukost på säng heller, tyvärr...
  • Anonym (tanten)

Älskar det men kanske framför allt av en anledning - nämligen att det är ett tecken på att han är frisk och i fysisk form! Om morgonståndet sviktar ska man kolla upp det. Kan vara tecken på begynnande sjukdom

• Anonym

Jag gillar alla hans former av stånd. Vill inte alltid ha sex, men det är ändå en liten påminnelse om vad som kan tänkas hända Även om han inte har morgonstånd pga kåthet så associerar ju jag till samma saker när jag ser eller känner det. 

Svar på tråden Hur reagerar du på din mans morgonstånd?