Bli kåt av film
Någon som vet nån bra film (inte porr) som både tjejen & killen blir kåt av?
Någon som vet nån bra film (inte porr) som både tjejen & killen blir kåt av?
Är det en date du ska kåta upp eller är det din make/maka?
Min personliga favorit
I "Enemy at the gates" finns det någon het sexscen, den kanske kan va något. De har bland annat sex i ett rum fyllt av sovande soldater.
Sen beror det ju på vad man gillar förstås.
"The Seceretary" med Maggie Gyllenhaal handlar om dominans där hennes chef styr över allt hon gör.
I "Anklagad" blir Jodie Foster våldtagen på ett flipperspel om man går igång på sånt
I "Hotel New Hampshire" spelar ovanstående skådis en tjej som har sex med sin bror
I den svenska sextiotalsfilmen "491" låter några killar en schäfer våldta en alkoholiserad ung tjej spelad av Lena Nyman om jag inte minns fel. Samma tjej blir tidigare i filmen påsatt bakifrån av några tyska sjömän på deras fartyg samtidigt som hon är så full att hon står och spyr över relingen
Heta lesbiska scener i "Bound"
Orgier i "Eyes Wide Shut"
Fråga "Anonym (hatar porr). Hon kanske har några heta tips, hehe!
Kom på några till:
Torntuppen, en svensk film från nittiotalet som är baserad på en roman av Jan Fridegård, Innehåller scener med smisk och efterföljande sex. Dock svår att få tag på, har för mig att den är produserad av SVT tillsammans med SFI
Under solen: Lantisen (Rolf Lassgård) tar fina damen från stan (Helena Bergström) bakifrån i en lada.
Idioterna, vilt gruppsex med låtsasidioter av Lars von Trier
Original Sin med Angelina Jolie, hmm strypsex vill jag minnas att det var
Någon som har sett Den Blå Lagunen? Den var känd som någon slags kåtfilm när jag gick i högstadiet.
Det var den man skulle se om man skulle se på film med en tjej man ville få omkull!
Såg dock aldrig filmen, och så fick jag ju inte ligga heller förrän något år senare
Blå lagunen är en riktig skitfilm, men för en 15-åring och yngre var den fantastisk. Ingenting en vuxen människa blir kåt av - hoppas jag. Brooke Shields var väl typ 14 när filmen gjordes...
Av de uppräknade har nog TS mest framgång med Enemy at the Gates
Kyss mig