• Erica80

Tips på hyss

Jag har konstaterat att min sambo är tråkig.
    Han påstår att det är jag som är tråkig..

Jag sa till honom att jag ska minsann visa hur kul jag är, oavsett om det är han eller jag som är kul.
    Jag ska jävlas lite med honom och få mig ett och annat asgarv.

Så jag behöver massa tips på roliga hyss

• Svar på tråden Tips på hyss
  • Hippopotame1

Hehe, hyss är kul! Jag har utsatt omgivningen för bl a följande:

Skär ut ett hål i botten av en plasthink och fyll den sedan (när den står på golvet så klart) med torkade gula ärter. Se bara till att inte du är i närheten och tvingas städa efteråt...

Fyll massor av små plastmuggar med vatten och ställ i hela badrummet, på toalocket och överallt. Igen - var inte hemma då han kommer hem och är kissnödig! 

• Erica80
    Hippopotame1 skrev 2012-06-06 12:19:09 följande:
    Hehe, hyss är kul! Jag har utsatt omgivningen för bl a följande:

Skär ut ett hål i botten av en plasthink och fyll den sedan (när den står på golvet så klart) med torkade gula ärter. Se bara till att inte du är i närheten och tvingas städa efteråt...

Fyll massor av små plastmuggar med vatten och ställ i hela badrummet, på toalocket och överallt. Igen - var inte hemma då han kommer hem och är kissnödig! 

Hihi!!
  • BaraCarro

Potatismjöl i sängen så han är alldeles vit på morgonen!

Buljongtärning i duschmunstycket. Mitt ex. kunde inte fatta varför han luktade köttbuljong :D
    Beviset försvann ju dessutom! haha

• Camillapunktslut

Plastfolie över toaletten. Så det skvätter när han natt eller morgon kissar. Glöm inte bort det själv bara! :)

• Lydia H

Klassiska en tejpbit över vattenkranen i badrummet eller köket. Rätt kul och se när andra blir helt blöta, glöm inte bort det själv bara..

Pula in lite papper längst fram i skorna för han så de blir trångt att få ner fötterna

Knyt fast exempelvis en låtsasapindel eller dyl i ett snöre som du sedan tejpar fast på insidan av en skåplucka så när han öppnar skåpet flyger de ut..

Tejpa eggen på knivar som används ofta, de blir då mer eller mindre helt odugliga att skära med... Samma resultat om man tejpar osthyveln, inte tejpa för hela hålet utan vika den runt det vassa :)
    Överhuvudtaget är tejp mycket användbart..

Sätt upp plastfolie i ansiktshöjd innanför en dörr, syns knappt och personen blir lagomt chockad när den får plast över hela ansiktet..

Om han är en sån som äter små yoghurtar till frukost kan man skära upp bottnen på dem, hälla ut yoghurten och fylla den med nått annat. Härlig min när person öppnar sin yoghurt och hittar nått helt annat än vad den trodde sig hitta..

• Lydia H

Har en kompis som blev utsatt för nått riktigt obehagligt, hon kom hem en kväll och det var lite mörkt, hon kikar in i sovrummet och på sängen ser det ut att ligga en person med Kökskniv i handen. Hon höll på att få en mindre hjärtattack

Hennes kille hade varit ytterst påhittig och tagit ett mjölpaket som huvud, lagt ut en tröja, i slutet av en ärmen hade han lagt en stor Kökskniv, dessutom lagt tröjan så de såg ut som att kniven var höjd. Sen hade han lagt ut ett par byxor och skor som stack rakt upp.. Fick se en bild på den och den såg rätt verklig ut.. :)

• Hippopotame1

Vi knöt fast ett gäng aluminiumburkar i dragkroken på en kompis bil. När han skulle köra iväg skramlade det ordentligt under bilen och han tvärnitade och for ut ur bilen! Vi fick oss ett gott skratt vill jag lova!

Svar på tråden Tips på hyss