Prisvärt diskmedel
Jag vill ha tips på på prisvärt och bra diskmedel.Jag vet att yes är bra men finns det ytterligare något som är bra.
Jag vill ha tips på på prisvärt och bra diskmedel.Jag vet att yes är bra men finns det ytterligare något som är bra.
Vi kör ecover och tycker det är toppen (såklart)
Jag glömde att skriva att det gäller handdiskmedel
Finns till både maskin och hand :)
Var kan man köpa Ecover
Jag köper fairy (det engelska namnet för yes) på någon invandrarbutik och man får den för nästan inget pris alls Det finns inget bättre så varför köpa något annat
Nej, det finns inget annat som är lika prisvärt som yes/fairy. Det räcker hur länge som helst. Tror jag köper två flaskor om året fast jag är en marodör som diskar under rinnande vatten. Helt obegripligt hur det kan vara så drygt jämfört med allt annat blask som tar slut på en vecka.
Varje gång jag testat ngt annat än yes blir jag grymt besviken och måste dessutom ta sisådär tre ggr så mycket. Blir inte så billigt precis.
Diskar du ofta under rinnande vatten och vill spara pengar? Ett rejält tryck yes i en sprayflaska med vatten. Spraya på disken. Jättedrygt!
Jag måste säga Ica Basic lime! Jäklar vilka bra såpbubblor det går att göra av det!
Grumme diskmedel SOL citrondoft :) Helt underbar och dryg som attans!
Ecover finns i de flesta vanliga livsmedelbutiker :)
Efter många trial and error så köper jag inget annat än Yes, hur lockande det andra än må vara :) Inte värt att jobba ihjäl sig med dåliga diskmedel när det bara är Yes som duger för mig ;)
Jag kör Grumme Hav, drygt och luktar gott.
Jag kör skona, är supernöjd med det. Har jag inte skona så är det YES som gäller.
Köper bara YES! Å det är inte ofta jag behöver köpa nytt eftersom det är drygt gånger 18