• anja1661

billig resa till grekland i juli??

hej!
    vi har tänkt åka på en resa i sommar. maken har semester v29, 30, 31 och 32.....
    vi vill gärna till kreta (eller andra tips) och med all inclusive.
    vill hitta en billig och bra resa.
    vi är två vuxna, en ettåring, en femåring och en sexåring....

hjälp mig att hitta!

• Svar på tråden billig resa till grekland i juli??
  • mia maria

Under juli är det svårt att hitta billiga resor!
    Mitt tips är att kolla mot slutet av eran semester, för det är oftast lite billigare ju längre mot skolstart man kommer.

Mitt andra tips är att jämföra priser flera ggr i veckan; gå in o provsök på de olika resebolagen (Fritidsresor, Apollo, Ving eller vad ni nu har tänkt er), helst varje dag, o se åt vilket håll priserna går.
    Anmäl er till nyhetsbrev, "gilla" resebolagen på Facebook o ta del av erbjudanden - titt som tätt dyker det upp olika reor o erbjudanden, o vips så blir det billigare!

• coolchick

Kolla flygbiljetter för sig och boende för sig, det kan löna sig! Vi åker till Rhodos den 2 sep, och betalar totalt 6000 kr för två vuxna och ett barn med en veckas AI. Nu är det säkert lite billigare då iom att skolorna har börjat och så, men det var ändå många tusen billigare än att boka ett färdigt paket.

Vi bokade boende på lowcostholidays.se

Lycka till Glad 

• korfu08

Försök åk i slutet av er semester då kan det vara billigare. Kreta är ju en stor ö, så där finns det nog mycket resor.

Men gör som andra skrivit här, kolla med olika bolag.

Svar på tråden billig resa till grekland i juli??