• holy

Länsförsäkringar bank

Hejsan!

Ni som har Länsförsäkringars bank är ni nöjda med den? Funderar på att byta.... 

• Svar på tråden Länsförsäkringar bank
  • Mummy

Vi bytte för dyrgt 2 år sedan och är jättenöjda! Inget att klaga på

• lavos

De ger inga bra rabatter på bolån. Inget de erbjöd kunde mäta sig med Swedbank och SEB, men som vanlig lönebank är de nog bra, även om jag själv skulle välja Skandia.

• Zixi

Vi är väldigt nöjda med LF även om vi var väldigt missnöjda med en banktjänsteman vi hade, men hon byttes bort snabbt! Har bank, bolån och försäkring hos LF. Ska snart göra en stor avbetalning på bolånet och hoppas på att kunna förhandla oss till bra ränta på resten, kan återkomma när jag vet hur det blir. 

2010-07-20 3040/50
  • Bright Eyes

Jag och min sambo bytte från Swedbank till Länsförsäkringar i vintras när vi skulle köpa hus, då vi fick bättre villkor på lånet och mycket trevligare bemötande. Idag har vi allt samlat där och är jättenöjda.

• Mummy
    Hjärtefröjd skrev 2012-06-07 13:26:13 följande:
    Vi har LF och är nöjda. Dessutom har vi riktigt bra rabatt på vårt bolån.

Vad har ni för rabatt där?
  • Hjärtefröjd
    Mummy skrev 2012-06-07 16:09:56 följande:
    Vad har ni för rabatt där?
    0,65 eller 0,7 tror jag vi fick efter senaste förhandlingen. Och det kunde ingen annan bank kunde matcha.

Standars som helkund hos LF är annars 0,2.
  • DetGodaLivet
    Hjärtefröjd skrev 2012-06-07 16:33:06 följande:
    0,65 eller 0,7 tror jag vi fick efter senaste förhandlingen. Och det kunde ingen annan bank kunde matcha.

Standars som helkund hos LF är annars 0,2.

0,25 är det man har om man inte förhandlar vidare.

Vi är helkunder och tycker de är bra att ha o göra med, inte minst gällande försäkringar. Vi fick nästan 5000 nyss för vår 7 år gamla tvättmaskin som vi slitit ut...helt obegripligt.   
Svar på tråden Länsförsäkringar bank