• Anonym (Ny)

Ni som säljer använda trosor o.dyl...

Jag är ny i branschen och undrar lite över hur det går till. 

Begär ni pengar innan ni börjar använda plaggen? 
    Hur mkt tar ni om de vill ha foton?
    Hur packar ni varorna när de ska skickas, och om det är nerkissat, hur gör ni då?

• Svar på tråden Ni som säljer använda trosor o.dyl...
  • woopie

se alltid till att få betalt INNAN du använder trosan!! Det finns massor med idioter därute...

KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
  • Anonym (nyfiken)

Var säljer man sånt?? Och hur mycket betalar folk för det?? Tungan ute

• Anonym (Ny)
    woopie skrev 2012-06-07 22:16:11 följande:
    se alltid till att få betalt INNAN du använder trosan!! Det finns massor med idioter därute...
    Ok. Det är vanligt att man gör så alltså? 
  • Anonym (Ny)
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-06-07 22:18:09 följande:
    Var säljer man sånt?? Och hur mycket betalar folk för det?? Tungan ute
    Googla så får du upp lite annonser. :)
    Jag har lagt upp annons på vuxendejt.se och adoos.se

Från 200 till tusen ca, beror på vad du är villig att göra i dem och hur länge de används osv.  
  • Lavish

Känns som att den marknaden borde vara mättad? Hur många desperata småbarnsmorsor säljer egentligen använda trosor?

• Anonym (Varning!)

Som sagt, marknaden är rätt mättad vad det verkar. Dock kan man nog tjäna mer om man säljer bilder, men det vill inte jag göra, känns lite grövre att blotta sig så....

Det enda som hänt mig är att det drösat in massa mejl med 97% oseriösa personer av diverse slag, som man får sitta och mejla med. Många verkar gilla att just mejla....och någon affär blir sällan av. Många vill t ex istället adda en på MSN och sitta och skriva snusk *suck*. Jag tröttnade ganska omgående faktiskt, fick sålt ett par trosor *skratt*. Tyvärr hade jag köpt in ett litet lager för just försäljningen, så egentligen gick jag back på hela grejen (särskilt som en annons kostade 50 kr), men jag använder trosorna ändå ibland

• Anonym (Ny)
    Anonym (Varning!) skrev 2012-06-07 22:41:39 följande:
    Som sagt, marknaden är rätt mättad vad det verkar. Dock kan man nog tjäna mer om man säljer bilder, men det vill inte jag göra, känns lite grövre att blotta sig så....

Det enda som hänt mig är att det drösat in massa mejl med 97% oseriösa personer av diverse slag, som man får sitta och mejla med. Många verkar gilla att just mejla....och någon affär blir sällan av. Många vill t ex istället adda en på MSN och sitta och skriva snusk *suck*. Jag tröttnade ganska omgående faktiskt, fick sålt ett par trosor *skratt*. Tyvärr hade jag köpt in ett litet lager för just försäljningen, så egentligen gick jag back på hela grejen (särskilt som en annons kostade 50 kr), men jag använder trosorna ändå ibland
    Tack för varningen! Ska se till att få igenom en affär utan för mkt onödigt mailande med andra ord.  

Trist att det inte gick så bra för dig, hoppas att jag har lite mer tur. :)
  • woopie
    Lavish skrev 2012-06-07 22:26:09 följande:
    Känns som att den marknaden borde vara mättad? Hur många desperata småbarnsmorsor säljer egentligen använda trosor?

inte tillräckligt många tydligen...
    KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
  • Anonym (Varning!)
    Anonym (Ny) skrev 2012-06-07 22:49:21 följande:
    Tack för varningen! Ska se till att få igenom en affär utan för mkt onödigt mailande med andra ord.  

Trist att det inte gick så bra för dig, hoppas att jag har lite mer tur. :)
    Ja, lycka till då och försök få det snabbt och smidigt, he,he . Har läst på nätet att vissa män satt i system att lova tjejerna att köpa deras trosor typ varje månad, men det är bara bluff och båg. Det enda de vill göra är att mejla ....

Jag hade för övrigt planerat att lägga våta trosor i en liten fryspåse om jag skulle skicka iväg dem, men det behövdes inte.

Det jäkliga för min del var att han som köpte  trosorna prompt skulle ha dem överlämnade personligen, hm,hm, borde anat ugglor i mossen . Jag tyckte det var jättejobbigt att göra det, men det gick väl rätt bra, fast på kvällen mejlade han och frågade om vi "skulle göra annat" också, då la jag ned försäljningen. Kändes som att man var sedd som ngn  någon "halvt prostituerad" och det var inte så kul Så undvik det också om du kan, du får säkert bara skamliga förslag då och det är pinsamt
  • Anonym (Ny)

Nej blä, vill inte lämna personligen. :S

Har fått några svar på annonsen redan, folk vill gärna ha svettiga strumpor och skor, haha. Säljer gärna mina avladga skor för ett par hundralappar. :P

• Lavish
    Anonym (Varning!) skrev 2012-06-07 22:41:39 följande:

Ja det känns ju som att även om det finns mycket märkligt folk därute måste det väl vara en ganska liten grupp som faktiskt är intresserade av att betala för tjejers använda trosor? Och många av dem i sin tur har väl redan köpt sina trosor och behöver inte fler, försäljning har ju pågått i typ 10 år nu...
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (Varning!) skrev 2012-06-08 00:12:02 följande:
    Ja, lycka till då och försök få det snabbt och smidigt, he,he . Har läst på nätet att vissa män satt i system att lova tjejerna att köpa deras trosor typ varje månad, men det är bara bluff och båg. Det enda de vill göra är att mejla ....

Jag hade för övrigt planerat att lägga våta trosor i en liten fryspåse om jag skulle skicka iväg dem, men det behövdes inte.

Det jäkliga för min del var att han som köpte  trosorna prompt skulle ha dem överlämnade personligen, hm,hm, borde anat ugglor i mossen . Jag tyckte det var jättejobbigt att göra det, men det gick väl rätt bra, fast på kvällen mejlade han och frågade om vi "skulle göra annat" också, då la jag ned försäljningen. Kändes som att man var sedd som ngn  någon "halvt prostituerad" och det var inte så kul Så undvik det också om du kan, du får säkert bara skamliga förslag då och det är pinsamt

Får jag fråga av ren nyfikenhet, hur mycket visste du om honom när du skulle överlämna trosorna? Tänker att tänk om det var någon du kände? Sen undrar jag vilket intryck du fick. Du behöver så klart inte hänga ut honom, men verkade han socialt säker/osäker, ungefärlig ålder, kufisk eller ovanligt vanlig? Erkänner att jag har noll erfarenhet av beteendet och säkert en hel del fördomar mot dessa kunder.
  • Anonym (Oj!)
    AndreasJoh skrev 2014-04-08 13:04:49 följande:
    Spännande för mig som kund att
    se vad Ni skriver här. Jag anar ett visst förakt
    som jag även till viss del kan förstå.

För min del handlar det om
    att finna en närhet och någon form av
    sexuell tillfredsställelse, det uppnår
    jag genom att sniffa i använda damtrosor. 

Att betala för det blir ett sätt
    att båda visa respekt och kärlek även 
    om det kanske inte alltid uppfattas på 
    det sättet.

Jag tittar sällan på denna sida, skriv
    gärna åsikter eller reaktioner till:
    himmelstorp@outlook.com

Andreas
    Samma fråga till dig och hoppas att du inte tar illa upp: hur ser det ut för din del med relationer och sociala kontakter irl? Är du i ett förhållande eller singel? Om singel, tror du att du skulle fortsätta köpa om du var i ett förhållande? Har du någonsin försökt få mer kontakt utöver själva köpet?

Jag tycker det är bättre att du köper och betalar för det från någon som vill, istället för snor ur tvättkorgen hemma hos bekanta/från klädlinor eller gemensamma tvättstugor
  • 223
    Hur anonym är man om man lämnar ut kontouppgifter för att få betalt?
  • maddeX84

Vad jag vet är kontonummer anonyma, du kan ju få mitt kontonummer om du vill...men det går ju inte att se vem som äger kontot. Enda man kan göra med det är att sätta in pengar där. Om du inte har ett sånt där personkonto med samma nummer som ditt personnummer då förståss :)

Annars är ju både paypal och payson anonymt. Eller kontanter i ett vykort Flört

• Anonym (!)
    maddeX84 skrev 2015-04-05 13:59:57 följande:

Vad jag vet är kontonummer anonyma, du kan ju få mitt kontonummer om du vill...men det går ju inte att se vem som äger kontot. Enda man kan göra med det är att sätta in pengar där. Om du inte har ett sånt där personkonto med samma nummer som ditt personnummer då förståss :)

Annars är ju både paypal och payson anonymt. Eller kontanter i ett vykort Flört

Med kontanter i ett vykort så är man ju inte annonym. Kundenn behöver ju en adress o namn.
  • maddeX84
    Anonym (!) skrev 2015-04-06 17:57:39 följande:
    Med kontanter i ett vykort så är man ju inte annonym. Kundenn behöver ju en adress o namn.
    Nä det är ju sant. Man måste skaffa en postbox på posten isåfall. Nä men dom andra alternativen är nog enklare, kontonummer eller paypal :)
  • Uttran
    223 skrev 2015-04-04 19:31:20 följande:

Hur anonym är man om man lämnar ut kontouppgifter för att få betalt?

Det går bara att spåra till vilken bank det är, inget annat så jag skulle säga att man är väldigt anonym.
Svar på tråden Ni som säljer använda trosor o.dyl...