• alfas

Nu är äntligen Badrummet klart, nu vill jag ha lite tips på insynsskydd!

Har lite bilder i Galleriet om någon vill ge mig lite tips på insynsskydd.
    Funderar på en persienn i ek med, någon som kan tipsa om en sån till vettigt pris?!
    Tar tacksamt emot fler tips och idéer om hur jag kan inreda badrummet
    Saknar en pall, en lite hylla i ek kanske mm.......................

• Svar på tråden Nu är äntligen Badrummet klart, nu vill jag ha lite tips på insynsskydd!
  • alfas

Tack så mycket
    Känns lite kalt bara vid fönstret, behöver ha ett insynsskyd som inte är en matbordstablett *s*.
    Är ett måste då badrummet är på bottenvåningen bredvid ytterdörren, inte så roligt om någon tittar förbi och man sitter där på toa/duschar

• AHöst

Vad fint badrummet blir! ar sjalv i borjan av lite koskrenovering, fast ska vanta med resten till det ar lite varmare och man kan grilla lite mer!

Vi har ett stor badrumsfonster i dushen som vatter mot var grannes sovrum! vi satte up en film som man satte direkt pa fonstret som var frostat. Pa sa satt far vi fortfarande in soljus, men de behover inte titta pa oss nar vi dushar det forsta de gor pa morgonen!

• Linda1976

Cool toastol! Går det inte att sätta en gardinstång i metall, med nåt piffigt tyg! Eller köp matt plastfilm, så att det ser ut som frostat glas. (Verkar tacky, men det ser faktiskt ok ut.

Eller byt glasruta helt!

• mollan nu

ikea har film att fästa på fönster. Min mamma har satt det i sitt badrum. Tycker det ser snyggt ut.

• Jefa

Blev intresserad av ert badrumsskåp (Alltså spegeln och det under). Vart har du köpt det och vad kostar det?

• alfas

Hej alla!
    Tack så mycket, och ja toastolen är helt underbar, speciellt vid städning
    Har lite långt till IKEA, annars låter det som en bra idé! Undra om dom har sånt i färgaffären tro?!
    Byta glas är nog inte så populärt hos sambon, då det var jag som tog sönder det fönster som satt i då vi rev ut det gamla badrummet. Var lite för flink med kofoten *hahaha*
    Då var det i början av december och vi fick köpa det fönster som passade som dom hade hemma. Lite panik var det *s* OCH kallt

Badrumsskåpet + spegel är köpt från Aspen Badrum och kostade 14 500:- allt som allt.
    Är mycket bra kvalité och känns gediget.

Blir till att åka runt till färgaffärerna imorgon och fråga då

• mollan nu

Tror säkert det finns i färgaffär. Annars vet jag att glasmästare har det.
    Frostfilm heter det.

• alfas

mabe542 : Tack för tipset, får kika in hos glasmästaren med

Svar på tråden Nu är äntligen Badrummet klart, nu vill jag ha lite tips på insynsskydd!