• az81

Det var nog det äckligaste jag smakat på......

Paulúns Kokosvatten naturell.

fick en flaska av en som delade ut smakprov i dag. Det var nog bland det vidrigaste jag någonsin haft i min mun samt det luktade inte gott.

Vad är bland det äckligaste du smakat på i dricka väg?

• Svar på tråden Det var nog det äckligaste jag smakat på......
  • katalysator

Fernet, spriten som smakar ungefär likadant som jag inbillar mig att möbelpolish smakar. Har även mycket svårt för absint och alkohol/mediciner som överlag påminner om "hostmedicin".

• Mozzy

Vin i alla dess former är skitäckligt. Fattar inte att folk kan dricka det överhuvudtaget. Kräks

• tessum

En varm drink med chili och mynta. Lät jättegott men det var fruktansvärt äckligt! Som sambon sa så är det nog den första alkoholhaltiga dryck som jag inte druckit upp under de 7år vi träffats... och då har jag druckit många vidriga drinkar Kräks

• Kjellgren

Pernod är ingen höjdare heller. Eller kaffe - urk. 

Just Pauluns vatten såg jag reklam för och tänkte "vem fan vill dricka kokosvatten - det måste ju smaka skunk!" Så tack för tråden, TS, nu vet jag att jag tänkte rätt och behöver inte testa!  

• PumpkinQueen

Kinesiskt brännvin. Smakar rutten ginseng och ren bensin. Smaken gör sig påmind flera timmar efteråt om man är lite rapig.

• emmak

Fernet! Helt utan tvekan. Så fruktansvärt äckligt så det borde inte få finnas!

• FruLiNi

Läsk. Är inte förtjust i kolsyra och definitivt inte att dricka socker.

• annca

Fläder"cider"!
    Allt med fläder i smakar ... parfym!

(däremot gillar jag faktiskt Fernet )

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Emila J

Efter att i evigheter hört av vänner om hur gott chailatte är, köpte jag ogår kapslar till tassimon. Det_var_inte_gott!! Sötsliskgt, jolmigt, usch så besviken jag blev. Nu brukar vännerna iofs köpa coffe house chailatte, den är säkert mycket bättre, för denna gav verkligen ingen mersmak.

Svar på tråden Det var nog det äckligaste jag smakat på......