• Liten latte

Någon som använt sig av Solentro?

Någon som gjort en bok via Solentro nån gång?
    Är dom bra och seriösa? Dyra?
    Man ser ju bara "från"-priser..Vad kan det landa på om man gör en fotobok?   

• Svar på tråden Någon som använt sig av Solentro?
  • Hampusbok

jag gjorde en min första bok på närmare 100 sidor (http://hampusbok.wordpress.com/2011/12/06/min-forsta-bok-fran-solentro-har-kommit/) som kostade ca 700 för bok nr 1, men jag beställde flera stycken och då blev det halva priset (350 kr/bok!)...

en stor maxi-bok (stående A-4) hårdbunden, 28 sidor kostar 279 kr, väljer man fler sidor så ökar priset.. mend et är ju upp till en själv..

jag e jättenöjd med mina böcker!

lycka till! /h

• Liten latte

Tack för att du svarade! =)

Har du nån aning om vad det kostar om man vill göra en bok med ringpärm på ca 60 sidor?
    Kam man blanda bilder och text?

• Hampusbok

Hej hej!

Maxi (stående A4), 60 sidor, spiral: 454 kr

½ priset! Beställ mer än 1 exemplar av samma bok så får du alla efterföljande böcker för halva priset i samma beställning! (OBS! Gäller ej pocket där rabatten redan är inräknad i mängdbeställningen.)

Exakt pris för din bok ser du på produktionssidan (skapa ett bokkonto gratis genom att klicka här eller logga in överst på sidan) - lägg till det antal sidor du önskar och klicka på "Beräkna pris" så får du veta exakt vad just din bok kommer att kosta.

Jämför du oss med andra aktörer på marknaden så tänk på att alla våra böcker och fotoböcker alltid har personliga omslag inbakat i priset. Alla våra bakgrunder, sidmallar och bilder kan du använda fritt utan att betala extra.

Priset beror på antalet sidor, boktyp och bokstorlek - det spelar ingen roll vad du fyller boken med (text och/eller bilder).

www.solentro.se/bokpriser

Mvh/Hampus
Svar på tråden Någon som använt sig av Solentro?