• ejenderman

hyra bilbarnstol?

Är det någon som vet någonstans man kan hyra babyskydd i närheten av kristianstad. Det närmaste jag har hittat är babyproffsen i lund och det är ju en bra bit härifrån. Tyckte det var lite dyrt där också. Dom tar ut en depositionsavgift på 1100kr. Då är det ju nästan billigare att köpa en för 900kr.

• Svar på tråden hyra bilbarnstol?
  • ejenderman

finns det verkligen ingen som vet?

• KajsaE

Om du har If som försäkringsbolag så kan du hyra genom dem för ca 80 kr per månad. Antar att de skickar hem stolen till dig för de bör vara rikstäckande i sitt erbjudande.

• ejenderman

Nej tyvärr har jar jag inte if. Jag vet inte om det går att hyra på bb ska ringa och kolla.

• mystery woman

Prata med din BM hos oss sitter det lappar om att hyra och vad det kostar.

• annelie1977

är det inte bättre att försöka hitta en beg på blocket...vi köpte våran via blocket och den funkade jättebra. jag tror inte du behöver vara orolig om den skulle vara krockad för det finns säkert ärliga människor.
    Man kan ju få en för 500som är nästan oanvänd och sen kan du ju sälja den vidare

• Surre

Jag tror inte att man behöver vara kund hos If för att få hyra av dem. Kolla säkerhetsbutiken på if.se.

• hunnycake

Kolla på ntf.se. Där finns det uthyrningsställen över hela sverige

• ejenderman

Jag har kollat på ntf men där är bara lund som är aldra närmast och dom tar 1100 i deposition. jag ska kolla if vad dom säger.Har inte frågat bm. men kanske ska göra det. jag är lite emot att köpa begagnat. Jag kan köpa allt annat i begagnat men inte bilbarnstol. Jag tycker det känns lite konstigt att ge för mycket för en bilbarnstol eftersom vi inte har någon egen bil utan kommer bara att använda den när vi åker med min mamma och det är inte jätteofta.

• ScreamJP

hmmm, konstigt att ntf ska vara så dyra där nere.... Här i Umeå betalar man 300 kr för 9 månaders hyra. Då har de gått igenom stolen och kollat så den inte har några skador + att de har satt på helt ny klädsel

• Leddis

Jag tror att Folksam hyr ut babyskydd och sedan kan man byta till sig andra stolar eftersom barnet växer. Kolla det! (Hoppas att jag inte är helt ute och cyklar)

• Leddis

Nä, jag kollade just på deras hemsida och inte ett ord om att dom hyr ut. Det kanske var så förut..? Min dotter är född -02 och då pratades det om detta.

• ejenderman

Ska nog ringa till folksam och höra imorgon för jag har min gravidförsäkring där. If hyr ut men det står inget om vilken stol det är. Jag kan inte ha vilken som helst för vi ska ha den i en volvo. Det är inte alla stolar som passar i volvo.

Svar på tråden hyra bilbarnstol?