• Annika 1983

Någon som jobbar med naglar?

Är lite nyfiken på var ni utbildade er? Bra/Dåligt med utbildningen? Har ni startat eget?
    Någon som vet om det finns någon utbildning i Skåne? Jobbar du som nagelbyggare idag?

Har sökt info om skåne men har inte hittat något än .

• Svar på tråden Någon som jobbar med naglar?
  • nr3

jag gick creatives kurs! finns i staffanstorp och malmö!
    sök på creative!
    har ej startat eget. gick utbildning för 3 år sedan.

• Stella79

Jag ska gå kurs nu i April,oxå på Creative, i Malmö,jag har velat göra det länge nu,så nu ska jag äntligen gå.....

• Earth Angel

Jag ska vidareutbilda mig till att kunna bygga naglar oxå, med gele. Jag har utbildning inom manikyr och hade tänkt gå en fortsättningskurs för att kunna bygga gelenaglar oxå.

• Earth Angel

Fick precis reda på att min nya chef tänker betala en intensiv kurs för mig för att lära mig att bygga naglar, manikyr har jag ju redan utbildning och diplom inom sedan tidigare. Kommer få jobba på den salongen där jag också ska arbeta som hudterapeut.

• eyry

Har jobbat som nagelteknolog, håller på med gele.

• steellady

hej!
    Jag går just nu på creatives utbildning akryl i göteborg, det är jätteroligt pch intressant, är snart klar med skoldagarna, är på praktik nu och ska ut på lång praktik snart.
    Jag måste få fråga er som gått utbildningen, hur gick slutprovet till?, är lite smånervös över det.

Kram

• Baghera

Utbildade mig för ett par år sedan, jobbar med acryl och glasfiber, är även utbildad med gelé men jobbar ej med det idag. Har egen salong och är även frisör.. det växer hela tiden så är rätt yrke att satsa på =)

• steellady

Baghera:
    Okej hur gjorde du efter utbildningen, startade du eget då direkt?

• Annika 1983

Ååh vad kul det låter. Måste man ha avslutat gymnasie för att gå en sånn kurs? Jag kollade på manikyr utbildning på af's hemsida men det verkar som om man måste gått gymnasie för att få gå där. Och det har ju inte jag .

• steellady

Hej Annika!
    Nej jag tror inte man måste ha avslutat gymnasiet, folk i min nagelklass har inte gjort det.
    Lycka till

• Leandra

Gick creative - överlägset!

Svar på tråden Någon som jobbar med naglar?