• Anonym (Ledsen...)

Han sa att ingen kommer vilja ha mig...

Jag är en ensamståënde mamma med 2 barn på 33 år som separerade med minstingens pappa redan innan graviditeten var känd, vi blev båda 2 överlyckliga över det lille mirakel vi väntade..även om det aldrig blev vi igen, Under vår relation så hade han ett starkt behov av att trycka ner mig å styra mig som om jag vore en robot å efter nästan 5 år ihop så ...ja man vande sig å accepterade faktum att han var man å han bestämde PUNKT!

iallafall, han sa till mig när vi gått isär-Men du kommer vara ensam med 2 barn, vem tror du vill ha dig då? INGEN kommer bli ihop med en singelmorsa med 2 barn.

Nu till det skrämmande, jag börjar faktiskt tro på honom...min lille är snart 2 år å jag har inte träffat ngn..inte ens för humlarumla..jag är inte ful..men inte heller en snygging utan mer the girl next door...
    Han har gått vidare sedan 1 år ca å har blivit sambo på annat håll å skaffat ny fam som han sa...å jag fick höra fr en annan att han sagt-hon måste känna sig jävligt bitter över att jag älskar min nya på ett sätt somjag aldrig älskade henne på...den kändes faktiskt vilket förvånade mig för jag har absolut inga känslor kvar..
    men hey...det är jag som är ensam å ingen kommer vilja dejta en 2 barnsmamma....

behövde bara få ur mig lite...

• Svar på tråden Han sa att ingen kommer vilja ha mig...
  • Anonym (A)

Klart du kommer, det finns massor med singelpappor som letar efter singelmammor.
    Men det enda jag kan tänka mig bli svårt är att bli ihop med kille som inte har barn innan,
    det kan nog vara lite skrämmande då... 

• Anonym

Låter som mitt ex. Han sa att ingen annan vill ha mig för jag är för fet o ful.
    Dock hade vi inga barn. Han träffade ganska snabbt nya tjejer men kan ju inte påstå att dom va speciellt fräscha...
    Men iaf så efter ett tag blev han dumpad och jag träffade en ny kille
    En snygg kille med bra jobb och status i samhället.
    Slutade med att mitt ex flyttade från orten och bytte namn....    

• lmcl

Nä, det är väl klart han säger. Inte för att det är sant, men för att han själv ska må bättre, den futtiga lilla människan.

Skit i honom! Singel i två år är inget konstigt, ens om man bor i Stockholmsregionen, är snygg, 28 bast och barnlös. Din tid kommer, var så säker

• Mimen

Det är väl en sån som honom som ingen vill vara tillsammans med, eller? En manipulerande, kontrollerande, psykiskt misshandlande skitstövel! Eller , ja ibland verkar det ju som att det är såna vissa tjejer vill ha.

Det är klart att det finns killar som inte har något emot att du är tvåbarnsmamma.
    Problemet brukar vara att det är lite svårt att komma ut och träffa någon trevlig singelsmåbarnspappa när man har två barn att ta hand om hela tiden.
    Singelsmåbarnspappor brukar inte heller ha så lätt att komma ifrån och "gå ut" osv om de är något sånär ansvarsfulla.

Ragga en playdate i lekparken och se vart det leder.

• Anonym (Ledsen...)

Tack för era inlägg...det ger lite hopp om att det finns ngn för mig med..å som du sa Mimen så är det svårt att komma ut å träffa ngn..å jag tycker att de pappor man stött på i lekparken oftast är gifta med fam själva..

Anonym (A) skrev 2012-06-10 09:57:48 följande:
    Klart du kommer, det finns massor med singelpappor som letar efter singelmammor.
    Men det enda jag kan tänka mig bli svårt är att bli ihop med kille som inte har barn innan,
    det kan nog vara lite skrämmande då... 
    Jo du har antagligen rätt....
    Anonym skrev 2012-06-10 10:02:48 följande:
    Dock hade vi inga barn. Han träffade ganska snabbt nya tjejer men kan ju inte påstå att dom va speciellt fräscha...
    Hans nya..ja hon ser ut som allt det jag INTE fick..oj,flytta å bytte namn? Om det ändå vore så väl här...
    lmcl skrev 2012-06-10 10:11:55 följande:
    Nä, det är väl klart han säger. Inte för att det är sant, men för att han själv ska må bättre, den futtiga lilla människan.

Skit i honom! Singel i två år är inget konstigt, ens om man bor i Stockholmsregionen, är snygg, 28 bast och barnlös. Din tid kommer, var så säker
    Näe det kanske inte är konstogt att vara singel i 2-3 år..men det blev än mer påtagligt när han skaffat ny fam redan..hehe tack så mkt :)
    Mimen skrev 2012-06-10 10:12:37 följande:
    Det är väl en sån som honom som ingen vill vara tillsammans med, eller? En manipulerande, kontrollerande, psykiskt misshandlande skitstövel! Eller , ja ibland verkar det ju som att det är såna vissa tjejer vill ha.

Det är klart att det finns killar som inte har något emot att du är tvåbarnsmamma.
    Problemet brukar vara att det är lite svårt att komma ut och träffa någon trevlig singelsmåbarnspappa när man har två barn att ta hand om hela tiden.
    Singelsmåbarnspappor brukar inte heller ha så lätt att komma ifrån och "gå ut" osv om de är något sånär ansvarsfulla.

Ragga en playdate i lekparken och se vart det leder.
    ja men han har ju ny fam...å jag är ju ensam med barnen så jag börjar ju ändå undra omdet ligger ngn sanning i det han säjer..
  • Anonym

Klart du kan träffa någon. Men sluta säga "humlarumla", för det är en dealbreaker om något!

• Anonym (Ledsen...)
    Anonym skrev 2012-06-10 10:27:14 följande:
    Klart du kan träffa någon. Men sluta säga "humlarumla", för det är en dealbreaker om något!
    *skratt* vad menas med dealbreaker? haha låter inte lovande så jag ska nog sluta säja så,  *fniss*
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-10 10:02:48 följande:
    Ja han flyttade o bytte namn för han skämdes så.
    Han hade haft ett förhållande med min bästis, vi bor i ett litet samhälle.
    Han trodde väl att jag skulle vara så lojal att jag inte talade om det för folk. Men jag sträckte på ryggen och stack absolut inte under stolen med vad han gjort. Jag berättade för alla som undrade Tungan ute

Men en dag kommer du att hitta din prins. Men tills dess. sträck på dig och va stolt ensamstående. Det svider säkert hos honom att du är lycklig och klarar dig själv     
  • Lilltösan

Du kommer träffa någon ny. Det kan jag säga med 110% säkerhet. Vet ett antal flerbarnsmammor i din ålder som separerat från pappor och hittat nya män, både med och utan barn. U go girl

• Anonym

Låter som att han fortsätter trycka ner dig psykiskt fast ni inte längre är tillsammans... Du måste förstå att ditt "singelskap" inte har något att göra med att han har sagt så!

Som du skriver, det är svårt att komma ut och träffa någon. Javisst. Och all statistik visar att män träffar någon ny snabbare efter en separation, jämfört med kvinnor som ofta tar tid på sig att börja stå på egna ben innan de släpper in någon ny i sitt liv.

Det är inte dig det är fel på, de är hela situationen som är typisk. Vem som helst hade kunnat tala om för dig att du inte kommer träffa någon ny på en gång. Han är inte synsk som sagt detta.

Vem som helst kan också tala om för dig att du har goda chanser att träffa någon ny framöver, om du är redo och öppen för det, och får tillfälle att leta lite (kanske på nätet?).

Måste säga att det verkar som att det sämsta med dig är ditt ex... Vilken jävla bully...Skrikandes

Svar på tråden Han sa att ingen kommer vilja ha mig...