Han sa att ingen kommer vilja ha mig...
Jag är en ensamståënde mamma med 2 barn på 33 år som separerade med minstingens pappa redan innan graviditeten var känd, vi blev båda 2 överlyckliga över det lille mirakel vi väntade..även om det aldrig blev vi igen, Under vår relation så hade han ett starkt behov av att trycka ner mig å styra mig som om jag vore en robot å efter nästan 5 år ihop så ...ja man vande sig å accepterade faktum att han var man å han bestämde PUNKT!
iallafall, han sa till mig när vi gått isär-Men du kommer vara ensam med 2 barn, vem tror du vill ha dig då? INGEN kommer bli ihop med en singelmorsa med 2 barn.
Nu till det skrämmande, jag börjar faktiskt tro på honom...min lille är snart 2 år å jag har inte träffat ngn..inte ens för humlarumla..jag är inte ful..men inte heller en snygging utan mer the girl next door...
Han har gått vidare sedan 1 år ca å har blivit sambo på annat håll å skaffat ny fam som han sa...å jag fick höra fr en annan att han sagt-hon måste känna sig jävligt bitter över att jag älskar min nya på ett sätt somjag aldrig älskade henne på...den kändes faktiskt vilket förvånade mig för jag har absolut inga känslor kvar..
men hey...det är jag som är ensam å ingen kommer vilja dejta en 2 barnsmamma....
behövde bara få ur mig lite...