• Anonym

Onanera tillsammans med sin partner!

Är det bara jag som tycker att detta är helt underbart? Han ligger och runkar och jag ligger brevid och smeker mig samtidigt som vi hånglar med varandra och oftast lyckas komma i samma ögonblick.. det är så sjuuukt hett!

• Svar på tråden Onanera tillsammans med sin partner!
  • CygnusX1

Låter roligt. Gillar att titta på när min fru leker med sin kåta fitta.

• teknikfreak

Med tidigare partners har det hänt, kan vara sexigare än man tror att se sin partner smeka sig själv till orgasm :) 

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • CygnusX1
    teknikfreak skrev 2012-06-10 09:15:21 följande:
    Med tidigare partners har det hänt, kan vara sexigare än man tror att se sin partner smeka sig själv till orgasm :) 

Visst är det härligt att se sin partner onanera.
  • Nipus81

Underbart! Det brukar vi göra med.

Jag brukar även be henne onanera på egen hand tills hon kommer och jag bara tittar på. Sjukt hett!

• CygnusX1
    Nipus81 skrev 2012-06-10 10:06:22 följande:
    Jag brukar även be henne onanera på egen hand tills hon kommer och jag bara tittar på. Sjukt hett!
    Härligt. Jag gillar när en kvinna visar sin kåthet genom att onanera. Blir så kåt av att titta på.
  • Anonym
    Nipus81 skrev 2012-06-10 10:06:22 följande:
    Sen efteråt onanerar du antar jag? :D
  • Anonym

Kul att det bara var män som svarade i tråden. Är kvinnor för pryda för att skriva om sånt här? ;)

• Emmyy

Jag kan skriva något då, händer ändå inget på jobbet. Mitt ex tyckte det var jättesexigt när jag smekte mig själv. Han blev väldigt upphetsad av det och kröp nära intill mig och det tyckte jag var fint.. Var en riktigt mysig känsla när vi lyckades komma samtidigt. Usch, saknar honom :(.

• Matte72

Jag tycker det är en riktig hit att onanera tillsammans. Ibland börjar hon medan jag filmar men jag brukar inte kunna hålla mig så länge då utan blandar mig rätt snart in i leken jag också.

• teknikfreak
    Anonym skrev 2012-06-11 08:25:57 följande:
    Kul att det bara var män som svarade i tråden. Är kvinnor för pryda för att skriva om sånt här? ;)
    Fast det där var väl lite orättvist? Jag är kvinna och var hyggligt snabb på att svara...
    Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
Svar på tråden Onanera tillsammans med sin partner!