• Anonym (längre)

Bästa fördröjande medel (för man)??

Skrev nyss en fråga om bästa glidmedlet men behöver hjälp med en sak till från Lustjakt!

Min man kommer väldigt fort eftersom han har hett blod och är en sådan person till naturen att han ofta behöver sex.

En produkt som min man köpte en gång som ska göra känsligheten mindre tar istället bort hela känseln och gör att han tappar lusten helt eftersom ingen känsel alls finns. Den krämen var inte det minsta bra.

Behöver därför råd om vilket fördröjande medel som är bäst att satsa på!

Min man vill inte att det ska ta bort hela känseln utan bara förminska den.

• Svar på tråden Bästa fördröjande medel (för man)??
  • Fartill3

Hårigt anus vid sex bakifrån torde vara en vinnare...

Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Anonym (längre)
    Fartill3 skrev 2012-06-10 14:43:40 följande:
    Hårigt anus vid sex bakifrån torde vara en vinnare...
    Nu är jag ju inte intresserad av att avtända min man totalt, utan vi vill båda ha ett samlag som räcker längre än bara 10 sekunders in och ut ;)
  • MrSmith

Xyolicain på apoteket. Bedövnings salva kostar en tiondel av vad sprayer och liknade produkter kostar på sexleksaks sidor. Ta de som en del av förspelet. Smörj in hans ollon med en handske på dig låt han slicka eller leka med dig i 7-10 min. Torka bort noga. Gör det till en lite lek. Sen börja lek det. Salvan verkar i 15-30 min. Man tappat inte känseln helt utan den blir bara sämre. Det bästa är om man efter man tagit bort den kan vänta i 10 min innan man börjar. Då kommer känslan sakta förstärkas hos din man och han kommer avslut i en stor explosion av orgasm. Detta är även ett bra sätt att bygga upp uthålligheten på . Bara att börja träna....

• Anonym (längre)
    MrSmith skrev 2012-06-10 19:29:04 följande:
    Xyolicain på apoteket. Bedövnings salva kostar en tiondel av vad sprayer och liknade produkter kostar på sexleksaks sidor. Ta de som en del av förspelet. Smörj in hans ollon med en handske på dig låt han slicka eller leka med dig i 7-10 min. Torka bort noga. Gör det till en lite lek. Sen börja lek det. Salvan verkar i 15-30 min. Man tappat inte känseln helt utan den blir bara sämre. Det bästa är om man efter man tagit bort den kan vänta i 10 min innan man börjar. Då kommer känslan sakta förstärkas hos din man och han kommer avslut i en stor explosion av orgasm. Detta är även ett bra sätt att bygga upp uthålligheten på . Bara att börja träna....
    Tack! Jag tycker själv att sprayerna och dylikt är väldigt dyrt, kan detta alternativ då fungera istället är det klart bättre.
  • OlleSQ

Träning. Om han koncentrerar sig så kan han lära sig att styra det.

• micke6868

kondom är ett bra fördröjjande medel .-)

• Anonym (längre)

Vi har varit gifta 2 år nu med mycket träning, så jag tror inte längre det är så lätt att öva upp honom :) kondomer tror jag att jag inte tål, sist vi använde det (emellan ett byte av preventivmedel) så fick jag problem nästan direkt efter med torrhet och klåda. Så jag vågar inte använda det igen även om det var rätt effektivt ändå. Men vi föredrar också naturligt än plastig känsla ;)

Svar på tråden Bästa fördröjande medel (för man)??