tonåringar som sover med föräldrarna
Dejtar sen några månader en kille som har 2 barn 13 och 14 år gamla. Vi har träffat varandras barn jag har själv en liten son på 4 år. Vi har dock bara sovit hos varandra på våra barnfria veckor än så länge. Vi har pratat om att flytta ihop o så kommer det bli när min son får dagisplats i pojkvännens område. Min son har sedan jag slutade amma sovit själv i eget rum vilket kännts bra för oss. Killen sover dock med sina barn i sängen. De vill tydligen inte sova själva.?? Stor skillnad mellan oss alltså i detta avseende. När började era barn sova själva? Frågade min kille hur han tänkt att det skulle bli när jag flyttar in, vill nämligen inte dela säng med min blivande sambos tonåringar. Men det hade han inte tänkt på. Kan nämna att han separerat från barnens mamma för 3 år sen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 23:21
Barnen mår inte dåligt lider inte av ångest o har inte några speciella behov. Utan det är två helt fungerande tonåringar. Vi har spenderat mycket tid tillsammans hela "familjen" men jag och min son åker alltid hem och sover.