• vee

Mörk röst?

Hej! I helgen var det en kille som påpekade att jag (jag är tjej) har mörk röst och att detta är oattraktivt. Jag har aldrig funderat på detta tidigare och visste nog inte ens att jag har så mörk att det ska vara oattraktivt eller ens någonting att bry sig om men nu kan jag inte låta bli att fundera, är det många som tycker det? Om inte, vad tycker ni om mörka röster på tjejer? :)

• Svar på tråden Mörk röst?
  • Anonym

jag har hört flertalet killar uttrycka att de tycker det är väldigt sexigt med mörka röster, gärna lite raspiga också eftersom det tydligen låter sexigt:)

själv har jag inte mörk röst, jag låter däremot totaltstressad och nasal, själv tycker jag det låter gräsligt men andra människor har aldrig sagt nått negativt.

• Anonym (Jag med)

Har också fått höra att jag har en ganska dov röst, fast har snarare fått höra att det är sexigt. Hellre det än att man har en pipig röst a la Mimmi pigg.

• Anonym (q)

Är tjej och har mörk röst, har bara fått höra att det är sexigt och förtroendeingivande Jag är tydligen väldigt bra på att låta allvarlig och som om jag har "koll på läget". Det har jag nästan aldrig, men det behöver ju inte de andra veta...

Svar på tråden Mörk röst?