Ta ut minus med Swedbank?
Försökte ta ut minus på Swedbank med två Kort i samma bankomat men det fungerade inte. Någon som vet om det inte fungerar längre eller om det kanske bara var den bankomaten som inte fungerade som den skulle?
Försökte ta ut minus på Swedbank med två Kort i samma bankomat men det fungerade inte. Någon som vet om det inte fungerar längre eller om det kanske bara var den bankomaten som inte fungerade som den skulle?
Det funkar inte för mig längre...däremot kan jag tanka minus fortfarande ;.)
tanka bilen alltså..
Om man missbrukar den funktionen för ofta stänger de av den, och det funkar ju bara i Swedbanks automater.
tror dom tagit bort den "funktionen" ganska nyligen
Det är ju inte så bra att (medvetet) övertrassera. Banken kan dra in kortet om det händer ofta och du får vänta ca 6 mån innan du får ansöka om ett nytt.
Det är inte så ofta jag ligger minus nu för tiden och inte heller sambons kort som jag testat med också. Ska testa i en annan bankomat i alla fall
så vitt jag vet har dom som sagt avskaffat möjligheten att övertrassera med 99 kr i automat, för alla bankkort. har jobbat på deras kortsupport ;)
En vän till mig fick kortet spärrat för att hon låg minus , hon fick inget nytt kort i den banken o det stod även till andra banker att hon blivit spärrad på Swedbank , hon höll på länge innan hon fick ett kort på annan bank !
Kan man verkligen ha så dåligt med pengar nu när det nyss varit lön så man inte ens har 100 kr kvar ?
Spärrar de inte korten om man ligger minus? Har inte Swedbank själv men kan tänka mig att de spärrar.
Swedbank har tagit bort den möjligheten att övertrassera kortet nu.