• Tigerhonan

Ta ut minus med Swedbank?

Försökte ta ut minus på Swedbank med två Kort i samma bankomat men det fungerade inte. Någon som vet om det inte fungerar längre eller om det kanske bara var den bankomaten som inte fungerade som den skulle?

• Svar på tråden Ta ut minus med Swedbank?
  • far

Om man missbrukar den funktionen för ofta stänger de av den, och det funkar ju bara i Swedbanks automater.

• FruSen

Det är ju inte så bra att (medvetet) övertrassera. Banken kan dra in kortet om det händer ofta och du får vänta ca 6 mån innan du får ansöka om ett nytt.

• maribah

så vitt jag vet har dom som sagt avskaffat möjligheten att övertrassera med 99 kr i automat, för alla bankkort. har jobbat på deras kortsupport ;)

• Zara10

En vän till mig fick kortet spärrat för att hon låg minus , hon fick inget nytt kort i den banken o det stod även till andra banker att hon blivit spärrad på Swedbank , hon höll på länge innan hon fick ett kort på annan bank !

Kan man verkligen ha så dåligt med pengar nu när det nyss varit lön så man inte ens har 100 kr kvar ?

• KaSaM

Spärrar de inte korten om man ligger minus? Har inte Swedbank själv men kan tänka mig att de spärrar.

• Boost

Swedbank har tagit bort den möjligheten att övertrassera kortet nu.

Svar på tråden Ta ut minus med Swedbank?