kan man bli lycklig igen efter otrohet?
Jag behöver råd NU Min sambo ha vatt otrogen å vi har ett planerat bröllop om 4 veckor.
Min kille och jag har vatt tillsammans i 5 år nu vi har en dotter på 7 månader och ska gifta oss om 4 veckor.
Han har som jag sagt att vi aldrig skulle kunna va otrogna.
Så händer detta
Han åker på kryssning med jobbet, Han super sig as packad som vanlig och det är något jag har påpekat till han flera flera gånger att han inte ska dricka sprit för han blir så störd , å han lovar om å om igen att inte göra det. plus att han va väldigt inställt på att inte göra det på denna resan.för bara nån helg innan drack han sig aspackad å slog till sin närmaste kompis trodde då han fattade att gränsen var nådd för att inte göra samma misstag igen å supa sig så full.
Åter till kryssningen dom super å super å sprit blir det såklart, han är med en arbetskamrat som är nära kompis till oss båda, kompisen har till och med bett om att få äran att Viga oss. kompisen knullar det han får tag på det vet jag , men att han ska hamna med min kille å en annan tjej i en hytt å sätta på varandra hade jag aldrig kunnat ana.
Efter kryssningen kommer dom hem till mig å min dotter fulla och fortsätter dricka, jag sätter mig med dom, å kompisen börja då prata om trekanter å hit å dit om sex å min sambo hänger på. min sambo som har sagt han aldrig kan tänka sig trekant med två killar inblandat sitter å säger det igen bara några timmar efter att han precis ha haft det med den han sitter bredvid?????? kvällen fortsätter å sen dra kompisen å efter det hettar det till å ja å sambon ha massa sex
det går en vecka å jag märker att min sambo vatt konstig länge nu, bruckar dock va bakis fera dagar men nu va de nått mer. detta va en lördag han kom hem. på onsdagen fick ja blommor som jag knappt aldrig får plus att han missade min första mors dag som va måndagen efter han vatt otrogen. men iallafall ja fick blommor, jag va över till min sambos best man för att planera lite å påpekade att ja fått blommor,,, hahah va ha han jort skämtade han då. men de skulle han aldrig sa ja å sen planderade vi. Söndagen en vecka senare sätter ja mig gränsle över honom å myser lite å säger att han gör mig glad å kåt. å då får ja den där blicken man inte vill se.
Han är ärlig å berätta att han vatt otrogen, de första jag tänker är om han ha skyddat sig???? NEJ såklart jävla idioten har inte skyddat sig å nån timme efter han knullat henne knullar han mig, man blir inte så glad.
Å nu undrar jag om ja kan bli lycklig med honom igen vi har ett planerat bröllop om 4 veckor å en dotter på 7 månader. de hade blitt den lyckligaste dagen i mitt liv då vi skulle ska gifta oss men hur blir de nu ja behöver råd å hjälp.