Mitt barn har en knöl på foten
Blir tokig av oro.
Mitt barn har fått en knöl på foten. Foten är snedställd och har även blivit lite kortare.
Vad kan detta vara?
Finns det någon som varit ute för något liknande?
Tacksam för seriösa svar.
Blir tokig av oro.
Mitt barn har fått en knöl på foten. Foten är snedställd och har även blivit lite kortare.
Vad kan detta vara?
Finns det någon som varit ute för något liknande?
Tacksam för seriösa svar.
Ta kontakt med en läkare så kan nog han/hon hjälpa dig.
Bara för att förtydliga: jag sa det inte på ett spydigt sätt. Bara dumt att få gissningar på vad det kan vara på ett forum.
Ring sjukvårdsupplysningen/akuten nu om du behöver prata. Annars så ringer du din vårdcentral imorgon bitti.
Det här är inget att spekulera i, en doktor behöver kolla. Jag hoppas verkligen att det går bra! <3
Jag tänker inte spekulera i vad det kan vara men du borde ha tagit barnet till doktorn för länge sen! Inte uppstod detta över en natt?
Vill förtydliga mig här. Naturligtvis har vi varit hos läkare och röntgen väntar. Men ville ställa en fråga om någon annan haft liknande erfarenheter då man är orolig!!
Det började med en fotvårta och sen har mitt barn gått på utsidan av foten.
Hur har det gått?
Fortfarande under utredning. Ingen vet vad....
Har ni fått veta vad det är? Mitt son har har en knöl på fotryggen som är cirka 5 gånger 3 cm. Vi har fått remiss till ortoped.
Mona, har du fått svar på vad det var och hur yttrar det sig på din son? Hur gammal är han?
Hej!
Sonen är åtta år och har den knöl jag skrev om samt att han nu fått en till, fast på den andra foten. De ger inga symtom, förutom att de värker när han har skor på sig. Vi väntar på att få komma till ortoped för utredning.
Hur har det gått för er son? Vad säger läkarna? Har han gjort några undersökingar?
Jag undrar om det kan vara en ganglion eller bindvävsknöl som mitt barn fått... Läkaren som undersökte mitt barn hade inga teorier alls så det är endast mina "googleteorier".