• vene63
    Äldre 10 Jun 23:46
    1628 visningar
    0 svar
    0
    1628

    otrohet/nätdejting

    hjälp, vad ska jag göra ?
    jag o min fru har varit gifta i 26 år och har 4 barn  var av 3 vuxna o en 7 åring.
    vårt problem började för ca 1,5 månader sen då  i bråkade  och efter detta  så  satte min fru en annons på en nätdejtingsida. det klart hon fick många svar  men verkar ha fastnad  för en speciell. hon har sagt o lovat mig att hon vet var gränserna går  men nu vet jag rent konkret att hon täker träffa den här personen och jag vet att hon har starka känslor för honom. till saken tillhör  också att när hon började  nätdejta så mådde hon psykiskt dåligt  och nu säger hon sig ha blivit starkare. jag har övervakat henne osv  men bara för att se om hon är ärlig.men det har hon inte varit. till mig seger hon att hon vill göra detta bara för att prata med folk men jag vet  bed bevis att det är  denna specifa man  som hon har känslor för. jag kan ju inte tvinga henne att sluta med det, vet inte  riktig vad jag ska göra. Vi har hus hem firma och inte minst dottern  som jag inte vill att ska växa upp med ngn annan.
    efter 26 år  så känns  detta förödande för mig, har tom tänk " gå till himlen " men jag kan inte lämna min dotter..
    jag tycker att hon är väldig självisk, vi har under don 5-6 sista åren bråkat i bland  , o detta nästan alltid om pengar, då firman inte alltid gått så bra, hon har även haft andra konstiga regler  som jag inte uppskatta.
    jag har aldrig haft ens tanken att vara otrogen , så mycket känner jag för henne  efter 26 år.
    nu vet jag att hon sak träffa den här  mannen bakom min rygg  inom 2 veckor, vad ska jag göra  , konfrontera henne eller  låta det gå ? vad jag än väljer känns inte bra, förjag hade aldrig  trott detta om henne.....
    svar till en med panik.............

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 00:40
    vll bara skriva lite mer mår inte så bra
    hur kan man falla för ngn bara genom datorn och son jag förstår endast att pratat i telefon... hur kan hon sätta allt på spel ?
    jag acepterade tidigare att hon pratade med honom på kvällarna men nu har jag bevis på att det inte länre är ngn vänskap utan kärlek...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 14:05
    undrar också om jag ska kontakta den här killen och lägga korten på bordet ,för jag vet att han är helt oventande om att min fru är gift och och han har säkert en annan uppfattning av situationen.
    risken finns att han nämner detta till henne o då är det nog kört.
    Jag vet inte , man kanske ska acceptera otroghet ? Jag har försökt få henne på andra tankar men som jag sa jag kan inte ändra hennes känslor utan det måste hon göra , eller ?
    mvh liva förvirrad i dag

Svar på tråden otrohet/nätdejting